Wednesday, May 11, 2011

Musim saket!

Ni ari dapat mc 2 ari.

Tetiba jek doc baek ati lak. Dia soh berehat kat umah.

Katanya, kalo x rehat bebetoi, takot cik Asthma datang menjengah. Ye la, cuaca sekarang ni dah x berapa btoi sangat. Panas terlampau. Antibodi aku tak macam orang lain. Panas sangat x leh, sejuk sangat pun xleh. Huhuhu...

Tekak perit la. Rimas!

8 orang dah bebel:

tentangseseorang 11/5/11  

makan ubat dan rehat je la kakcik. jangan gedik jalan2. report kat makcik dengan pakcik nanti :p

tipahvogue 11/5/11  

Erkkkkk... Berani ke nak ripot tu? Huh!!!

ymn 11/5/11  

take a rest .

rosdiana 11/5/11  

hari Jumaat nanti aku teman hang pi terapi mata dan minda naa?

tipahvogue 12/5/11  

Tq ymn! Selamat ari tua!

Wos, hahaha, agak2 leh terus baek demam x?

LeeYo 12/5/11  

have a good rest tipah...

AZANI 12/5/11  

soklan?

mana dapat font ni?

athma?

huish time jerebu ni...stay indoor la..

tapi indoor pun jerebu masuk.....

tipahvogue 18/5/11  

Ymn, toche2!!

Wos, shopping time xde duit, mang sadissssss!!!!

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP