Wednesday, January 25, 2012

Hidung

Dedolu (entry kat blog lama aku), aku pernah buat entry citer pasal idong aku. Entry kontroversi uolls, ada orang jeles sebab idong aku mancung. Hahahaha. *erk, riaknya aku, astaghfirullah* 


Nih nak citer pasal idong lagi.  Masa zaman skola, masa dah keje, orang slalu sangat tego idong aku. Xtaw la apa yang menarik sangat ntah. 


Tapi tu la, orang suka cakap idong aku mancung. Ok. Ok. Mancung, so what? Hahaha...  


Tiap kali orang cakap idong aku mancung, tiap kali tu jugak jawapan stended dari aku - "idong sekenhen nih". 


Hoh?!?! Idong sekenhen? Hahaha.. 


"Aku ada sinus, rajin selsema. Tiap kali selsema, aku akan urut batang idong aku. Tu pasal leh mancung. Kalo ko nak mancung, cer selsema selalu."


Logik tak jawapan aku? Hantam saja la labuuuuuu... Muahahaha. Ada mak kesah? 


P/S:Tengah terseksa hidung tersumbat sebona eh nih! Kena bernafas ikot molot. Haduuuuuu.. Seksanya!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 orang dah bebel:

blog-tips-kurus 25/1/12  

stimkan muka dengan vicks la dear.. :)

KM 25/1/12  

kekekeke...i like!!

tipahvogue 30/1/12  

Blog-tips-kurus, aar...malas beli vicks la

km, like je ke?

BLADE EDGE 11/2/12  

terpesona skejap tgk gmbr tu :-)

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP