Saturday, May 19, 2012

Akibat cium...

Tajok ngeri jek! Hahahaha


Rutin harian aku bila balik umah ja, mesti cari Ebii. Pehtu gomol2, cium2 dia. Geram!! Rindu!! Hee...


Smalam lepas balik dari trening hoki, seperti biasa aku lakukan rutin yang sama.


Ntah mana mai mood nak melawak plak dengan aku, tengah dok check kuku dia dengan niat nak potong kuku dia, skali zasssss.. Dia sudah cakar muka aku daaaa...


Memula xde la rasa pedih sangat. Tapi lepas tengok cermin, dan ternampak kesan cakar tu agak dalam, terus otometik rasa berdenyut2. Terasa bengkak seblah muka. Saketttttt!!!


Terus Ebii kena sekehan percuma dari aku. Dan smalam dia marjoks, langsung x masuk bilik aku tido skali. Hahahaha. Over taw Ebii ni!!!


Tak pepasal jek muka aku da berparut skang nih.  Terasa diri ini sangat macho dan gangster skali!! Hahahaha.


Ko ado?


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 orang dah bebel:

adriea 21/5/12  

mcm gangster mael lambung ke kak? haha.. kalau tukar nama mael ke nama akak? jadi ape yer.... hihi

tipahvogue 21/5/12  

Terasa gitu jugek la as! Hahaha. Layak x? Apo namo awek mael lambung eh? Hehehe

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP