Sunday, May 13, 2012

Gelap sudaaaaa...

Da la kulit memang sediakala gelap. Bila pikir2 balik, naper maken gelap lately nih, baru terperasan, bulan lepas je, aku asek menjelajah ke tepi laut sokmo!


Pic 1:  Xde kena mengena dengan laut sebab gi Singapore jek. Tapi cuaca kat sana boleh tahan panasnye. Huhuhu


Pic 2:  Gi Langkawi sempena Puspanita Day. Yang ni mmg kompem sunburn! Siap main bola tampar tepi pantai lagik. Iskkk!! Abeh kulit mengelupas.


Pic 3:  Gi Kota Kinabalu sempena Minggu Saham Amanah 2012. Walopun x pegi pon tepi pantai, tapi angin laut yang kering dan masin tu tetap melekit melekat ke muka. Uhukssss


Pic 4:  Jenjalan ke Gold Coast sebaik saja pulang dari KK. Penat!! Tuhan saja yang tahu. Tapi sebab memang kaki jalan punya pasal, penat tolak tepi. Di GC pon, hotel memang mengadap ke laut! Terbaik arh!! Sempat gak gi snappy2 pic kat tepi laut. Yay!!


Bila kulit nak jadi normal balik pon, tatawu la. Haih!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 orang dah bebel:

dekboy 15/5/12  

sedikit konfius dengan gamba kat atas tu???knp akak pendek eh??

tipahvogue 15/5/12  

Bukan mmg pendek ka?



*larikkkkkkkkkkkkkkk*

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP