Thursday, May 17, 2012

Kenangan tetap kenangan...

Kenangan di zaman kekanak ribena dulu memang sukar terhakis dari ingatan. Kenangan zaman itu adalah yang paling membahagiakan.


Eh, pehal macam skema jek muqadimah entry nih? Hahahaha...


Aku nih kan, pantang nampak makanan yang boleh mengingatkan aku pada zaman kekanak ribena dulu. Memang laju ja aku beli dan makan. Lepas makan, rasa terawang2 ja macam terasa kembali ke zaman kekecit dulu. Gila best!!! Hahahaha...


Tu, gegula kat atas tu, aku sangat2 suka. Dedolu jual seketoi seposen jek. Skang, huh!! Kaya gila tokei kedai gegula nih. Mencikssss...


Dah, tu je aku nak bebel. Ngee..


Published with Blogger-droid v2.0.4

0 orang dah bebel:

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP