Thursday, March 31, 2011

Dapat munger!! YahoooOOOooo!!!

Balik dari lunch tadik, tetiba ternampak mendalah nih kat atas meja aku. Wah!!! Seprais!!! Terus senyum menampakkan 36 batang gigi (eh, cukup ke 36???). Sukanya!!!!

Ada munger ros karer pink!! Santek!!! I loike!!! Memang dah lumrah naluri sifat pompuan kan, cakap jek tak suka munger, tapi bila dapat, menggeletis kemain lagik! Wakakakaka....

Macam dah leh agak dah sapo yang anto munger tersebut.  Bila baca kad ni, terus aser cam nak nanges, boleh tak??? Ye, aku mang sensitip.  Skek2 nak nanges. Lantak kat aku la kan, dah memang gitu sifat semulajadi aku, nak wat guano???  Terharu dowh dapat delivery munger dari Kak Afiza (geng BIB)!! 

"Kak, ijinkan la saya menitiskan setitik dua airmata eh eh eh?"  (",)

Tengok la muka orang teruja dapat delivery munger! Owh, sudah agak lama tak dapat delivery kayak gini.  Last dapat pon, dari ex-bopren, 3 tahun sudah kot! Hahahahaha....Kesian, kan?

Ada doblas kuntum semuanya! Balik umah mo gantung, mo keringkan arh! Kasik wat potpourri! Hik hik hik....

Again, toche memanyak ye Kak Fiza BIB!!!  Saya sangat2 terharu arh!!!  Sedey time konvo tu ari tak ilang lagik, tapi bila dapat munger ceni, sedikit sebanyak terubat sikit rasa terkilan di ati nih! Huhuhuhu... *sendat lak aser dada nih*

Mana ticuuuuuuuuuuuuuuuuuuu?????

4 orang dah bebel:

Anonymous 1/4/11  

tips.. ada yg saya termiss ka ni? kenapa tipah sedih?

tipahvogue 1/4/11  

belum termiss apa2 lagi leeyo, masih belum bercerita pasal konvo lagik nih..hehehehe

Anonymous 1/4/11  

ooo ehehe... okiesss nnt tipah cuo citer cuo citer la kenapa tipah sedih ah ehehe...

tipahvogue 1/4/11  

hahahaha..baekkkkkkkk...tunggu perasaan aman tenteram dulu. ahaksssssss

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP