Thursday, March 24, 2011

Tahniah untuk diri sendiri!!

Akhirnya.....

*sambil hela nafas lega*

Setel sudah pengajian aku yang memakan masa hampir 7 tahun lebih tu. (bapak lama).

Banyak pahit manis yang aku lalui sepanjang nak menghabiskan pengajian ku ini.  Jatuh terduduk, tergolek2, luka berdarah, tapi aku gagah jugak untuk bangun dan menyambung jugak pengajian ku ini sehingga tamat.

Alhamdulillah.  Syukur pada Tuhan yang telah memberikan aku kekuatan untuk menghadapi rintangan2 yang datang.  Terasa seperti dapat satu kuasa ajaib yang telah menyuntik semangat aku untuk terus belajar (walaupun ada satu tahap, cuma aku seorang saja student, terpaksa berulang-alik ke JB untuk habiskan subjek tersebut). 

Cekal, tabah, respek dan tabik spring untuk diri sendiri! (sesi puji diri-sendiri).

Aku akan start bercuti petang nih, esok dan juga Isnin depan.  Aku akan ke JB, dan insya Allah kalo takde aral melintang, mungkin nak singgah kejap ke Singapore, bawak mak abah jenjalan.

Kepada rakan2 seperjuangan yang lain, Neeva, Ina, Nana, Su, Angie, Siva, kan besh kalau kita semua dapat grad sesama kan???  Rindu korang sangat2 laa....Huhuhuhu.. (sedey lak tetiba)



Err... Jap lagi aku ada interbiu jugek!!!  Doakan aku tak menggelabah terlebih ek?? Aku nih bila menggelabah, otometik jadik gagap!!! Bila gagap, mula ayat2 boleh dijoint-venture sekali harung! Hahahaha....

Tengah menanti dengan penuh sabar nih. Hiksss...

Wish me luck!!

12 orang dah bebel:

EraNaZeErA.. 24/3/11  

insyaallah.. deq.. aku doakan hang berjaya..dlm interbiu itu... dan..dpt apa yang diingini..

dan... tahniah dah berjaya..ada segulung ijazah... vangga2... sbb otak kawan aku tak tepu mcm otak aku..hehee.e...

pastu..aku rasa... vangga2... sbb hang tak lupa mak bapak.. tu yg murah rejeki dan diberkati selalu... dan mmglah.. aku vangga222222...


ikhlas ni.. tp kalu nak belanja pun..aku terima ja..hahahaa....

Love You Miss You 24/3/11  

Insyallah, semoga semuanya dipermudahkan.

Congrats babe!

Ako Retna 24/3/11  

oo dah abesh dah ngaji tu ek..

tahniah! tahniah! bravo! bravo!
pasni leh makan busat ar :-D

ps: nnt mgu depan kasi roger jumlah ek.. RM kecing kecing

tipahvogue 24/3/11  

angah, kembang kempis idong aku baca komen hang! hahahaha....toche beb!!! hang la kena banjer aku sempena kejayaan aku nih!!! nak bungaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

kin, toche2!! hehehehe...

ret, tu la...lega, akhirnya sumer setel!! arr..bab kecing2 tu, tak kisah la beb! terpulang kat ko! tu kan chobaan pertama aku! ahaksssssss

EraNaZeErA.. 24/3/11  

eh..ya ka.. bkn org yg berjaya ka kena belanja.. bila tukar prosedur yerk..hehe...

no hal.. takat bunga..pa da hal.. bonus 3 bulan tu..hehee.. riak jap...

tipahvogue 25/3/11  

3 bulan eh? Okes, kalo centu, aku nak mkn free jugekkkkkkkkk! Boleh ek ek ek???

Izan 30/3/11  

wah.... congratulation... patut la sengih smpai ke telinga....

tu la ko jauh sgt. kalau tak leh aku bg ko bunga tulip aku fresh dari ladang. tapi skang ni tak leh la nak bagi sebab blom masanya lagi.

nnt ko tgk jer la kat blog aku yer. jamu mata jer. hahhahaha jgn mare...

tipahvogue 30/3/11  

izan, sebab tgk bunga tulip kat blog ko la, aku ngidam nak dpt bunga tulip gak!! lawa giler! hahahaha....

Izan 31/3/11  

nnt aku tayang kat ko bunga tulip aku yang da mula berbunga. =)

tipahvogue 31/3/11  

alaaa...tayang jek ke? huhuhu..jeles arh gini!

imanamani 1/4/11  

congratulations for all ur effort..for those past 7 years....

berbaloi..baloi....

tipahvogue 1/4/11  

hahahaha...tak berbaloi2 sangat la pong...

neway, toche memanyak imanamani!! :D

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP