Tuesday, March 15, 2011

Terperangkap!!! Arghhh....Tidekkkkkkkk!!!

Dah lama aku tak terjebak!!

Seboleh mungkin aku mengelak untuk jejak kaki ke sini!

Tapi hari ni, aku dah tak boleh lari lagi dah, aku TERPAKSA jugek gi situ!!

Walau dalam keadaan ekonomi merudum giler babai punya teruk, sampai terpaksa kurik tabung, aku GAGAH jugek gi sana!!

Pegi mana????

^
^
^
Pergi sini!!!!

 Mujur ada voucher bernilai RM100 (menang main bowling last year dan akan expired 26 Mac 2011 nih, giler lama aku peram voucher tu kan???)

Barang apa yang aku shopping tu??

Err...Tanak la koba! Nanti koang cakap aku eksen lak, sibuk nak menayang itu ini. Hikss.. Serik! Serik!!  Cukup la peristiwa dulu2 yek.  Pengalaman mendewasakan. Wah gitu!!!

Pa pe pon, lega sungguh rasa hati ini bila semua barang2 yang dihajati (termasuk yang tadek dalam list pon) telah dimiliki.  Dapat bertenang mulai sekarang!!!

Let us countdown together!!! 27hb Mac, tungguuuuuuuuuuuuuuu!!!!

4 orang dah bebel:

Anonymous 16/3/11  

tipah..shopping tak bawa saya ahhh... uwaaaaa

tipahvogue 16/3/11  

erkkkkk....leeyo sanggup ke ikut tipah gi shopping??!? penat bah...hahaha

lupekanje 16/3/11  

acik susah la nak pegi shopping...meh tolong seret kaki acik nih..saper nk tulun acik anto kan handy cam acik ni gi repair kat Midvalley tuh...malas tul arhhh...tuluunn...tulunnnnn..

tipahvogue 16/3/11  

hahaha...maleh bonar tu cik! awat jadi gitu??? kena pi MV jugak ke cik, tompek lain tak leh ko???

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP