Sunday, April 3, 2011

My happiest and saddest day at the same day, boleh?? :p


Sehari seblom konvo kat UTM JB tu ari, aku sempat la gi merayau ke Singapore.  Bawak mak abah.  Kak Iza, Ben dan sepupunya, Bangchik pon ikut jugek merayau ke Singapore. 

Pestaim gi Singapore dulu, sesat barat.  Tapi kali ni tidak lagi!! Kitoang pakai GPS.  Ye, aku sangat ketinggalan.  Baru nak terer guna GPS di hp ku ni.  Mujur.  Sempat gi Bugis Street dengan Mustafa Mall jek.  Pehtu tak larat dowh. Panas!!!


27 March 2011, saat yang ditunggu2.  Saat yang aku idam2kan selama ari nih.  Saat yang buatkan aku rasa sangat tenang, aman!!!

Alhamdulillah, setelah berpenat lelah, setelah menabur wang ringgit, setelah mengerah keringat tenaga, usaha aku selama hampir 7 tahun akhirnya selesai.  Tak taw nak ucap macam mana lagi dah.  Tuhan saja yang taw perasaan aku waktu itu.

Happy?? Sangat amat!!!!

Sedey?? Ye jugak laa....

Sedey bila tengok keliling.  Orang sumer celebrate ramai2, datang dengan ahli keluarga, penuh dengan sahabat handai.  Tapi aku cuma ditemani oleh mak dan abah!!!

Syukur!! Memang aku bersyukur sebab masih ada mak abah yang meraikan hari dan detik indah ni bersama.  Tapi.....

Ntah la...

Sepanjang sesi konvo tu, aku memang rasa nak menangis jek!!!  *aku nih kan sensitip orangnye*

Takpe lah...Mungkin kali nih bukan masanya lagi kot.  Maybe next time!!!

Hopefully la.....

2 orang dah bebel:

Izan 8/4/11  

tahnuah tahniah tahniah...tipah.... tompang happy untuk ko.... =)

tipahvogue 8/4/11  

toche izan!!! nak munger tulipppppppppppppp

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP