Saturday, April 23, 2011

Operasi Gugur!!! Owh Fantasia btoi.....

Nak citer pasa AF9 laaa....

Ye, AF9 kali nih adalah musim yang terakhir sekali.  Dok tak dok, tetiba ada operasi 'gugur' plak demi mencari pelajar2 yang terbaik.

Stujuk gak la dengan idea baru nih!!!  Kita penonton nih, nak tengok pelajar2 yang sora manthops2 jek...Yang nan hado, maaf sesiap la yo! Ngeee....

Tapi pengkritik untuk Konsert Ke 3 nih giler kijam!! Ape hal nak marah2 nih weih??  Baru minggu ke 3 la, tak banyak lagi ilmu di dada. Rileks laa.. Chill babe!!

Dalam AF9 musim nih, aku cuma minat 2 orang jek.. Nih mamat atas nih...Afif namo eh! Sora idak le sedap mana, tapi muka dia mengingatkan aku kepada seseorang. Dengan 'botaknya' lagi...Adoiyai!! Rasa nak tikam2 jek dada nih dengan lembing!!!  *aku lemah lutut skek bila tengok mamat botak berkening lebat nih* Ngeee.....

Mamat nih chumil, Erul namanya.  Tapi aku takde la minat sebab rupa paras dia lak! Lebih minat kepada vokal dia. Manthops dan clear giler bila dengar.  Terbaik!!!

Eh, aku minat Lena jugek!!! Ada potensi besar jadik juara tu!!! Tapi malas la nak gugel gambo eh, boleh? Ngeee...

Okes, berbalik pada operasi 'Gugur' pada musim ketiga.  Nampaknya, Aida dan Amir yang terkeluar.  Hurmm... Rasanya memang patut kot!!! Macam tak memberangsangkan jek pon.

Dan aku amat2 setuju bila fakulti AF memilih Hazama dan Fina untuk masuk ke dalam fakulti. *seperti yang telah diduga, kan?*

Finally, dapat gak si Hazama nih join AF.  Semoga dia dapat menimba ilmu sebanyak mungkin dengan cekgu2 dalam AF tu.  Jangan memain ye dik!!!!

Fina, hurmm...vokal dia memang WOW bila nyanyi lagu Jaclynn tu ari.  Harap2 bila dia bawak lagu lain pon, tetap menten ok yek!! *ceh, pesan macam la dewang baca blog aku nih*

Walopun aku nih bukanlah peminat tegar AF, sikit sebanyak aku akan merasai kehilangan bila AF dah tadek dah nanti.... Huhuhuhu...

Teringat gelombang Tsumawi dulu, teringat BreepBreep si Farah.  Hurmmm....

10 orang dah bebel:

roserose*MrsYusof* 24/4/11  

nasib kat rumah tak ada Astro.tak la nak ngadap tv aja..heheh..tak ada lah nak kisah AF aja
mcm dulu2

aza ni 24/4/11  

pakcik last ikut betul betul zaman mawi, lps tu kurang sikit..sampailah zaman mila , ikut balik.

tipahvogue 24/4/11  

kak rose, rugi arh.....nih musim terakhir taw! hehehehe

uncle, skang nih ikut betul2 balik tak? hehehehe

aza ni 24/4/11  

uncle ikut ml...kshi

tipahvogue 24/4/11  

apo tu uncle???

aza ni 24/4/11  

maharaja lawak, ketawa sampai hilang ingatan

tipahvogue 24/4/11  

owh...ada short form utk wording tu ek? hahahaha...kretip btoi la....

BeMiE 25/4/11  

welcome back tipah vogue

sindiketsulit 25/4/11  

aku suka lena.
lena je yang aku suka.

tipahvogue 25/4/11  

tq Bemie... :D

wos, ye la ye la...Lena mang yg terbaek pon skang nih! hiks

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP