Monday, April 25, 2011

Revenge time!!! Padan muko!!!!

Nih kisah baby2 aku semalam.  Eh tak, sebenarnya, dah lama benda nih terjadi.  Kemuncaknya pada hari Jumaat lepas.

Rabbit2 aku suka sangat la menyelongkar dan melepak kat belakang rak tv aku nih.  Selain dok main semunyik2, dewang jugak suka gigit2 wayar yang berselirat kat belakang tv.  Penat aku dok halau taw.... Tapi nama pon menatang, mana la nak paham bahser, kan? :p

Jumaat lepas, tengah dok syiok2 layan Maharaja Lawak, tetiba tv tak kuar gambar.  Kuar suara jek.  Ah sudah!!! Check wayar tv, kompem dah kena gigit sampai terputus! Cesweges punya rabbit!!

Geram gila!! Kebetulan yang dok melepak kat belakang tv tu adalah Che Nan, terus aku luku2 palo dia dan kurung dia dalam kandang.  Tapi bila investigate balik, rupanya kerja si Che Teh!! Huhuhu... Terus rasa bersalah kat Che Nan.... Bawak kuar dari kandang, dan usap2 balik palo yang kena luku tu.  Sebagai pembalasan, dia gigit lengan aku! Adeh! Saket dowh!!! Huhuhuhu....

Kesudahannya, aku tutup sumer laluan2 nak ke belakang rak tv tu.  Sumer tak leh nak meloloskan diri ke belakang rak! Misi berjaya! Yes!!!

Sekarang, rabbit2 aku kena cari game lain selain daripada main kejar2 dan semunyik2 kat belakang rak.  Padan muko!!! Hahahaha... Puas ati aku!!!!

6 orang dah bebel:

rosdiana 25/4/11  

gilo!
kakakah!
so, dah ada gambar ke belum tivi tu?

Iya Meaya 25/4/11  

adessss

tipahvogue 25/4/11  

wos, dah laaa..melilau aku pi cari kedai letrik taw!!! huhuhu!!!

marie, awatnya? hahahaha

KM 27/4/11  

Dari ko bela rabit tu baik ko bela abg pah...........kekeke

tipahvogue 27/4/11  

abg mano lak dah nih km?

KM 28/4/11  

Abg KM la pah kuikuikui...

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP