Monday, April 25, 2011

Adoiyai.........Apo la aku nih?!?!


Pepagi tadi, aku ada buat salah la.  Sumernye gegara aku TERLUPO!!!  Haih!!!

Ntah la...as I said before, otak aku tak baper nak berfungsi dengan betul lagik!!! Berselirat!!! Bersimpang-siur!!! Terlampau banyak berfikir sampai aku tak taw apa yang sebenarnya aku fikirkan. Hahahaha.... Jangan jadi gila, sudehhhhhh!!!!

Akibatnya, kena ngadap bos tadik.  Aku ngaku aku punya silap.  On da spot aku mintak maaf!  Mujur bos tak marah sangat!!! Kalo tak, mau aku meraung2 kat situ la la tu jugek!

Kuar dari bilik bos, terus aser cam kepala kena hempap dengan bantal berat yang penuh air! Aser mendap giler! Down btoi la!!! Jarang aku buat mistakes ceni dowh!! Seboleh mungkin aku tanak buat silap walopon benda tu kecit jek halnya!

Tapi aku kena maafkan diri aku gak.  Ye la, hanya aku jek yang paham naper aku jadik ceni.  So, aku kena bagi eskiyus la untuk diri sendiri buat beberapa ketika. 

Tak sampai beberapa menet, bos pangge masuk bilik lagik.  Huh!!! Aku ingat nak kena marah lagik!  Gabra dowh!! Berdebar2 jek aku masuk bilik bos.  Rasa gigil giler pala lutut.  Wakakakaka... *baru kena tego skek, dah gabra giler, apo la*

Rerupanya bos nak tanya pasal Secretary's Luncheon for this year, aku ada berminat nak pi memana tak.

Errr... Disebabkan jiwa mandom sebab kena tego tadik pon tak abeh lagik, makanya, laju jek aku jawab tanak pi memana.  Time2 ceni mang tadek mood sangat nak berhibur bagai.  Aku lebih prefer dok berkurung kat umah layan rabbit2 jek. *tapi busan gak lepak umah sehari suntuk..haih*

Bos pon tak cakap banyak, terus kuarkan dompet dia, then kasik RMdotdotdot kat aku.  Gulp!!! Aser nak nanges pon ada, nak lompat2 pon ado gak!!!

Isk!! Toche memanyak bos!!!  Tetiba rasa dihargai plak gittew!! Ye la, tak sumer position kat opis nih dapat peluang gini.  Hanya seketeri2 jek yang dapat!!!

Dan tetiba, aku rasa sayang giler dengan jawatan aku skang!! Hahaha.... *cane nak maju ke depan kalo ceni?!?!?*  Hurmmm....

11 orang dah bebel:

AdanyaKauUntukku 25/4/11  

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nak jugeeeeeeeeeeeee

tipahvogue 25/4/11  

err..ila, tak mintak kat bos ka???

sindiketsulit 25/4/11  

ye la.. ye la..
sayang la..
sayang la sangat.
huh!

*hamboih.. emosi..*

aza ni 25/4/11  

err you nak pakai driver? bodyguard?porter?

Dee 26/4/11  

uishhh... jeles nih... mano nk dapek bos cenggitu...

ymn 26/4/11  

mula² dia bg duit ..
pas2 bg keta .. banglo ..etc
and then di akan ajak ke thai ..

keh keh keh ;p

AdanyaKauUntukku 26/4/11  

Aimiey......tut tut tut....nombor yang anda dial..tiada jawapan.... (how?) :(

tipahvogue 26/4/11  

wos, sabaq! sabaq! lom dpt itam putis lagik kannnnnnnnnn?? :p

uncle azani, awat, nak apply keje dgn tipah ka??? hahahaha

deeya, torai la mintak kat bos! hehehe

ymn, besh nye la haih dpt bos gitu! ahaksssssssss...nak satu!!!

lorr ila, yg pi dial no salah tu pehal? hahahaha.. *purak2 tak paham*

aza ni 27/4/11  

laa, kata nak gi dinnerminggu setiausaha,,kitapun nak ikut...nak tengok anita serawak...

aza ni 27/4/11  

silap...lincheon....ada siapa hah...kalau ada amir ML taknaklah...

tipahvogue 27/4/11  

hahahhaa....tak pi pun uncle...malas laa..hikssssss

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP