Tuesday, April 26, 2011

Gila sudah!!!

Hurm...

Aku rasa kalo tiap2 ari/malam aku ceni, aku berpotensi besar untuk jadi GILA!

Aku rasa, aku tak leh dok sesoang la.

Bila dok sesoang
Layan perasaan
Layan plak citer2 sedey
Tingat kisah2 lampau
Dengar lagu2 jiwang

Otometik merambu-rambu ayaq mata dok keluaq! Haih!!!

Tekanan perasaan btoi la!

Atau adakah memang aku dah GILA??

GILA dah kot!! Tapi baru muqadimah la...Isk!

Cane nak atasi masalah aku yang satu nih ek???
Apa patot aku buat???

Aku tak leh rasa sunyi la.
Bila rasa sunyi menjelma, mula la emosi buat hal.
Haih!!!!

10 orang dah bebel:

AZANI 26/4/11  

stress tu...kawal ya, kerja teruk sangat ke?

AZANI 26/4/11  

cer contact ros. layan borak..sms ke..jangan biarkan takut progrees into manic depression...nauzuillah..

rosdiana 26/4/11  

suruh dia kontek ros en. azani?
kang lagi cepat tipah gila.
hehehe..

tipah,
meh dok dekat2 dgn rumah aku la.. senang nak ke mana-mana bersama-sama.
kalau dekat boleh aku pinjamkan si adik dekat hang.. hang kan suka budak-budak?
tapi hang suka ke pun anak aku?
maklumlah +_+

tipahvogue 26/4/11  

uncle, stress??? tak kot!! lebih kepada tekanan jiwa...isk!

wos, boleh ja kalo nak soh anak hang!! leh aku bawak jenjalan!!! idop aku skang nih dah semakin membosankan laa....huwaaaaaaaaaaaaaaa

y@y@ 26/4/11  

kak tipah jln tebaik kawen..yezaaa ade suami msti hepi mcm kak woss tu..bhagia jak..

rosdiana 26/4/11  

pandai kau yuyee..
picit kangg..

bahagia nih subjektif ok?
dan kawen bukan la penyelesaiannya.
gitu..

AKO @ retna 27/4/11  

eh sama! sama!
tak shuker! x shuker!
bila emosi nak stabil kan...

ymn 27/4/11  

Rumah ni mcm hati .
rumah besar , ada SOfa so good, ada lcd 200inci, tapi klu duk sorang² boleh gila -klu rumah kosong jd bosan - cakap sorang² , sedey sorang² , feeling sorang².

begitu jg ngan hati.
Klu hati kosong -bosan dan boelh gila - feeling sorang² ,jiwang sorang² ..

so cari teman utk menemani anda di rumah . ;p

p/s actually ayat diatas dipetik dr filem hindustan - cuma x ingat citer apa - ;))

KM 27/4/11  

Ko apsal tak cakap awal2 ko sunyi pah? Abg KM kan ada....kontek je kalau ko sunyi...abg rela menemani kesunyian ko tu pah...i rela...kekekeke

tipahvogue 27/4/11  

yuyee, kompem ke kalo kawen idop bahagia??? hahahaha.....

wos, u knoe i knoe

ret....adakah kita kena tubuhkan satu kelab??? hahahaha....kelab jiwa kacau!

ymn weih, sejak bila ko layan hindustan plak dah nih?? awat tak ajak aku?? hahahaha

km gataiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP