Wednesday, April 27, 2011

Mintak tolong!!!!

Tolong doakan aku, boleh?!!?!?

Aku baru dapat 'result' yang sangat menggembirakan atiku yang tengah lara nih!

Tapi at da' same time, aku takut ada halangan2 yang bakal menghalang result yang menggembirakan aku tadik!

Sangat2 takut!!!

Ini melibatkan masa depan!

Aku tak leh nak reveal lagi kat sini sebab belum dapat keputusan yang muktamad. 

Sebab tu la aku nak koang tolong doakan untuk aku eh eh eh????

Please! Please! Please! Kamu jangan nakal!

Tuhan dah tunjukkan jalan baru untuk aku!!! Ada hikmah disebalik setiap kejadian!!

Terima kasih Ya Allah, kerana dengan ujian yang Kau berikan padaku, disebalik kesedihan yang aku tanggungi, rupanya kau berikan aku cahaya dan sinar baru, di sebalik kegelapan yang berlalu pergi, hari demi hari.....Syukur!!!

9 orang dah bebel:

Tijah 27/4/11  

semoga dipermudahkan apa2 jua urusan.

aminnn...

hairunnisahafni 27/4/11  

wow.. hebat tipahvogue punya blog.. mcm mcm ade.. kengkawan memang always doakan yang terbaik beb.. kalau doakan benda yg tak baik tu bukan kengkawan namanya, tu namanya setan..hehe..papehal all the best kay..

Love You Miss You 27/4/11  

Insyallah babe, semoga semua terbaek utk ko!!!!

Acik Erna 28/4/11  

semoga diperkenan apa juga yang dihajatkan
dan semoga dirahmati..aminn.

sindiketsulit 28/4/11  

sentiasa.
tak pernah berhenti berdoa.
tak pernah berhenti berharap.
insyaallah.

Ako Retna 28/4/11  

sudah mau berhijrah keje ye :p

Etun Amin 28/4/11  

insyaallah..amin....

ymn 28/4/11  

amin.

tipahvogue 28/4/11  

kengkawan sumer, thanks for all your lovely supportive message to me!! really2 appreciate it!! again, thanks a lot!! :D

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP