Thursday, April 28, 2011

Mari kita tukarkan jantina dia!!!!!

Nih ler keje aku kalo tengah busan (or terlebey kreatif, mungkin?!?).  Busan dengar talk yang tak baper nak besh, maka aku pon mulakan operasi ke atas notes yang ado.

Heh, aku telah transformkan seketul katun lelaki menjadik pompuan, boleh?? Hik hik hik... Pandang kiri kanan, aiseh, sumer tekun dengar talk.  Meh kita sambung lukih lagik!!!!

Touch-up sana sikit, dan taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......Inilah hasilnya!!! Suwit sangattttttttttt....Hahahaha....

Keje2 kretip cengginih akan terjadi sekiranya aku betul2 busan dengan topik yang tak besh!!! Sekian....

9 orang dah bebel:

Acik Erna 28/4/11  

waaa..tipah bukan saja kuat membebel..tapi pandai jugak melukis..he he..

tipahvogue 28/4/11  

hahahaha...kak erna, ada lagik satu laa...suka conteng muko org jugekkkkkkkkkkkk!!! hik hik hik

ymn 28/4/11  

aku baca word tukar jantina tu terus aku klik .. rupa rupanya lukisann:))

tipahvogue 28/4/11  

hahahaha....suka lak ko eh bab2 tukau jantina nih yek yaman??? *urut2 dagu*

sindiketsulit 29/4/11  

teraniaya katun tu!

err.. dia punya tuuu.. hang letak dlm botol ke tak?

kakahkahakahhh!

tipahvogue 29/4/11  

oit oit oit.....sampai ke situ hang pikir ros???? over!!! huh!!!!

AdanyaKauUntukku 29/4/11  

pandai rupanya kome melokis ye

lupekanje 29/4/11  

lagi kreatip klu tipah buat gambar tu ada 2 jantina....hehe

tipahvogue 30/4/11  

ila...conteng2 jek tu...hahahaha

acik, kang jadik khunsa plak gambo tu! ahaksssssss

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP