Wednesday, May 18, 2011

Akhirnya....


Dah keluar jugak advertisement untuk post aku akhirnya....

Tetiba aku jadi sentap! Sedih tak tentu hala!

Haih!!!

Nak memulakan sesuatu yang baru, diluar bidang kuasa aku nanti nih, mungkin agak sukar.  Tapi Insya Allah, aku akan cuba buat yang terbaik demi untuk masa depan aku sendiri.

Ada sesapa geng2 opis aku yang teringin nak apply tempat aku tak???  Kalau teringin nak cuba, meh kontek2 aku meh!  Nanti aku bagi tips yek cane nak pancing markah time interbiu nanti.  Hiksss.....

*Belum sempat 2 tahun aku kat department nih, tetiba dapat rejeki kat tempat lain plak.  Allah Maha Mengetahui.  Aku sedih part personal life aku, tapi aku bahagia bila tiba part working life aku.  Hurmm... Syukur!

13 orang dah bebel:

aza ni 18/5/11  

err...selamat berjaya tipah di tempat baru, moga bertemu jodoh yang terbaik disana, kerja dan juga pasangan hidup..

ymn 18/5/11  

1st - selamat brjaya and enjoy ur life.
2nd - if u ask me - aku tak sokong sbb dlm usia begini bukanlah sesuatu yg baik utk kita nak memulakan kerjaya tp dah masuk part 2 - memantapkan kerier .

: ))

Unknown 18/5/11  

selamat berjaya kakak!!

www.pupel.blogspot.com

tipahvogue 18/5/11  

Uncle azani, toche2!! Hihibi

ymn, aku x tukau tempat keje, cuma tukau dept dan jawatan jek. Demi masa depan jugak beb!

Pupel, toche memanyak dik. Hikssss

Anonymous 18/5/11  

all the best tipah...

tipahvogue 18/5/11  

Toche memanyak leeyo!!!

Acik Erna 18/5/11  

Tahniah tipah..semoga berjaya ditempat baru

sindiketsulit 18/5/11  

pheww..
tak sesiakan? aku dok mekak borang.. borang.. borangggg..

syukur ya Allah..

cepat la dtg ke pangkuanku wahai tipah torpedo..
eh, tipahvogue..

kakakahh.
mari kita ketawa..

sindiketsulit 18/5/11  

eh ymn, tipah mmng sedang memantapkan karier beberapa langkah ke depan, insyaallah.

yg paling best kitorang bakal se department.

yahuuu!!

AdanyaKauUntukku 18/5/11  

congratulations tipah...

nanti bg tips tau..
kali ni nekad nak cuba...

tipahvogue 18/5/11  

Kak erna, toche memanyak... Hihihi

wos, hahaha, mesti aku asek x kering gusi ja nanti, kan? Ahaksss... Neway, toche bebanyak sbb dok paksa2 aku selama ari nih!! Ngeee...

Ila, wokesh beb, xde hal!! Sila anto borang cecepat ok? Hihihi

EraNaZeErA.. 19/5/11  

tahniah... ye... nnti jgn lupa open table..ajak wos skali..joint open table...belanja aku..hehe.... kalu tak taun dpn isi e-filing sendiri yerk...hehee

tipahvogue 20/5/11  

Uiksssss, ugut ka pa nih? Huhu!!! Tsk ikhlas taw!!! Menciks! Menciks!

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP