Saturday, May 21, 2011

Alahai nasib...

Apa korang rasa bila...

Korang x diberi peluang untuk explain sesuatu yang bukan salah korang?

Tak diberi peluang untuk berkata2?

Tak diberi peluang untuk mengenali seseorang dengan lebih rapat sedangkan hati sudah berputik rasa?

Korang x kenal siapa sebenarnya dia, siapa family dia, dimana dia bekerja?

Korang dah banyak bertolak ansur, korang banyak korbankan perasaan, tapi korang x pernah dihargai?

Kepercayaan yang korang berikan, x dihargai, malah dipergunakan sebaik mungkin.

Dan langsung x wujud rasa percaya dalam dirinya untuk korang? Sentiasa bersyak wasangka.

Yang paling best, privacy hidup korang dah xde bila fesbuk korang dihijack.

Best x?

Korang rasa seronok x nak menjalani hidup sehari-hari macam ni, dengan segala rasa yang tersekat yang x boleh nak diluahkan? Ada rasa nak 'meletup' dalam dada!

Dan aku, ada rasa nak gila bila fikirkan hal2 sebegini. Aku dah penat! Aku dah lelah memikirkan nasib diri yang senantiasa x berpihak pada aku.

Cukuplah! Tolong beri aku kesempatan untuk aku bangun dan kembali berlari.

Aku dah cukup terseksa selama ini. Menangis siang dan malam, tapi x siapa pun yang peduli. X siapa pun yang pernah nak cuba untuk memahami diri ini.

Maaf, kali ini aku terpaksa menjadi sedikit keras hati dan selfish! Aku dah penat beralah, tapi sampai bila?

Sudah tiba masanya untuk aku jaga hati dan perasaaan aku sendiri.

Maafkan aku! Maaf kerana membuat ada hati yang terluka.

Sesungguhnya, hanya Tuhan saja yang tahu perasaan aku di saat ini.

:kecewa dan sedih bertandang lagi:

7 orang dah bebel:

edizulam 21/5/11  

betul, kau patutnya dah kena jaga hati dan perasaan kau dari dulu lagi

MY HEART 21/5/11  

aku pun pernah mengalaminya tipah... sakit hati dan kecewa...

so, kena tabah dan keraskan hati...

tipahvogue 21/5/11  

Edi, aku perjudikan nasib utk cuba menyayangi dan menyintai seseorang. Tp tiap kali rasa itu dah menebal, tiap kali tu jugak la aku dikecewakan. Penat dowh jadi 'aemiey'!!!!

Eryn, ye aku sedang berusaha. Tp kadang2 tergelincir gak, hanyut dgn rasa sedih yg x berkesudahan. Ntah la. Harap2 aku mampu utk bangkit!!!

rosdiana 21/5/11  

tahniah!
kipidap!

tipahvogue 21/5/11  

Wos, tahniah? Erkkk!!!

rosdiana 21/5/11  

yer la..
kan aku selalu suruh hang pikir diri sendiri dulu..
sudah-sudah la jadi lilin,
cer tukar jadi lampu lip lap.
lagi best!

wei, apa cerita laksa era?
kedekut dia kan?
siappp dia nanti!

tipahvogue 21/5/11  

Eh, dia masak laksa ni ari, tp aku x pi pon. Aku 'x mampu' nak gi. Hihihi *senyum paksa*

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP