Saturday, May 21, 2011

Kenapa dengan aku nih?

Lately nih aku suka dera perasaan sendiri!!

Perasaan aku bercampur-baur.

Kekadang hepi, tapi lebih banyak macam orang gila pun ye gak, menangis x tentu hala. Haih!!!

Tolong!!!

Tapi kepada siapa harus aku meminta pertolongan?

Tuhan? Itu sudah semestinya. Dia Maha Mengetahui segalanya.

Erghhhh!!

Kalau la dia tahu apa yang aku rasa saat ini.

Perasaan aku, hati aku... Kalau la aku boleh luahkan apa yang terbuku di hati. Hurmmmm....

:naper aku lemah sangat ni, sudah la tu Aemiey:

2 orang dah bebel:

AZANI 22/5/11  

kenapa pula ni tipah?

tempat baru tak best ke?

kalau sedih baca wadduha banyak banyak
kalau rasa sempit baca alam nasyrah banyak banyak..

tapi kalau pasal pakwe..confront je dia...berterus terang

tipahvogue 22/5/11  

Blom pindah tempat baru lagi uncle.

Confront? Hurmmmm...

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP