Thursday, May 26, 2011

Kecayanganku

Qiesya yang menten tembam. Temok!! Geram btoi!!!

Dah lama x jumpa dia. Dia xmo aku dukung. Nyombong taw!!!

Tapi dok usha2 aku dari jauh, pehtu cenyum2. Hahahaha. Malu tapi mau tu!!!

Malam ni mau berehat awai. Esok mau fly jauh. Tapi x la jauh sangat. Still dalam Asia gak. Hehehe.

Nanti aku citer aku pi mana k? Kalo ada wifi kat hotel nanti, boleh la aku online kot.

Till then, daaaaa...
Published with Blogger-droid v1.6.9

6 orang dah bebel:

sindiketsulit 26/5/11  

rasa nak gegett..
gebu sunggohhh..

jaga diri ok?
ingat tips2 yg aku kasi petang tadi.

aku akan doakan dari kejauhan.

hahaha~

dekboy 26/5/11  

ye ke nak berehat awai??leh caya ke ni eh???wakakaka!!!

ke nak berjaga sampai kul 4 pagi ni???takpe pah..ok je kot...esok leh qada tido dlm flight...hahahaa

Ako Retna 26/5/11  

enjoy!!! :)

aza ni 26/5/11  

selamat bermusafir, pah
ros, sharelah dgn kami...

sindiketsulit 27/5/11  

kenot la En Azani.
sangat seram dan saspen.
hahaha!

kita doakan je Tipah selamt pergi dan balik.

tipahvogue 30/5/11  

Ros, baeeekkkkkkk!!!

Kak eiza, hahaha

ret, tocheeeeee

toche uncle!!!

Ros, apa yg seram lak tu?

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP