Tuesday, May 24, 2011

Parah!!!

Semakin nak tiba ke penghujung bulan, semakin aku tenggelam dalam lautan kerja yang semakin menggunung!!

Eh, kejap lautan, kejap gunung, yang mana satu nih? Hahaha...

Lantak!!!

Ni pon aku baru balik dari jadik 'despatch', rileks jap la amek napeh! Huhuhu...

Kalo boleh bawak balik keje ke umah bagus gak kan, xde la bergunung-ganang keje2 aku dah!

Tapi malangnya, sumer kena guna sistem arh! Nak x nak, kena buat kat opis gak. Huhuhu.

Saket belakang maken menyucuk2. Nak pi massage!!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.9

6 orang dah bebel:

AZANI 24/5/11  

assalam pah, teruskan ,sikit sikit lama jadi bukit, eh silap, bukit tu kalau di tarah, perlahan lahan lama lama jadi rata..

AZANI 24/5/11  

pah, camana nak buat font ni...berkenanlah..

rosdiana 24/5/11  

en azani berkenan dgn font ke dgn pah?

iyahh iyahhh lariiiiiii...

jangan marah enchekk...

LeeYo 25/5/11  

tipah selamat meratakan kerja yg menggunung itu ehehe...

AZANI 25/5/11  

ros, font,orgnya,,,,,,,err uncommenrable...

tipahvogue 30/5/11  

Uncle, toche2!! Chaiyokk kt diri sendiri! Font tu uncle leh cari kt setting template.

Amboi wossssssss!!!

Leeyo, xlwh nak rata malah maken menimbun dah nih. Isk

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP