Monday, May 23, 2011

Kerja gila!!!

Eh, bukan2!

Bukan kerja gila, tapi gila kerja. Ewah!!!

Macam la rajin sangat aku bekerja, kan? Wakakaka

Aku punya tahap kebizian di opis adalah sangat2 luar biasa.

Aku bz pasal Puspanita. Aku adalah Penolong Setiausaha 2. Ada la keje2 yang kena buat/compile. Tapi x banyak sangat pun.

Aku bz dengan Bintang BNM. Dah 2 tahun Persatuan Kakitangan x anjurkan hiburan berbentuk karouke ni. So, macam tahun2 lepas, aku still involved dengan projek ni. Tapi still x banyak keje sangat la, sehingga tiba pada hari kejadian kelak.

Kerja2 opis tetap kena laksanakan seperti biasa.

Cuma yang luar biasanya, kerani aku dah mula MC untuk bersalin, tunggu hari jek tu. Makanya, aku kena amek alih sumer keje2 dia. Ayamak!!!! Rasa macam x cukup napas dowh!

Aku kena belajar buat PO, belajar bayar segala mak nenet voucher/invoice. Hahahaha... Time kerani aku ada dulu, xnak belajar. Skang baru nak terhegeh2!! Padan muka aku!!!

Nak lagi best, department aku akan berpindah ke bangunan baru awal bulan 6 nih. Nak kena mengemas workstation sendiri, bilik bos dan filing2 opis nanti sumer nak kena wrap! Huish laaaaa...

Mampu ke aku buat sumer2 ni dalam kondisi emosi aku yang x berapa nak stabil ni? Adoiyaiiii...

Aku betul2 perlukan rehat la...

Published with Blogger-droid v1.6.9

3 orang dah bebel:

aza ni 24/5/11  

mampu!yakin boleh!pasti boleh!go tipahgo!

huih berpoluh jugak buat lambai pom pom ni....

pB 24/5/11  

was here dan baca entry ini

tipahvogue 30/5/11  

Uncle wat lambaian pom2??? Nak tengokkkkkkkk!!!

Thanks pb!!!

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP