Sunday, May 8, 2011

Perginya si dia yang disayangi....

Sapa yang sukakan perpisahan?  Cer angkat tangan  \o/

Mesti tadek kan???

Dan aku sendiri sangat bencikan perpisahan!! Aku tak suka bila terjadinya perpisahan! Sedey dowh!!! Mau berhari2 gak la aku nanges nih! Isk!!!

Baru pagi semalam, seblom aku kuar gi PD, aku jengah rabbit2 aku, isi air dan tambah makanan.  Aku nak tinggalkan dewang sehari, sebab nak attend Puspanita Day.

Bila balik dari PD tadi, terus terpa ke kandang rabbit.  Dalam hati dah rasa tak sedap.  Bila aku jengah, aku nampak Che Nan dan Che Teh dok terpa tepi kandang, macam mintak nak kuar jek.  Bila aku cari Che Tam, tengok2 dia dah terbaring kaku.

Hancur luluh hati aku dibuatnya.  Laju2 aku bukak pintu kandang, lepaskan Che Nan dan Che Teh dulu.  Mesti dewang sedey tengok kawan dewang matik! Adoiyai!!! *rasa dada macam kena tikam dengan lembing la*


Masuk dalam umah jap, termenung.  Apa aku nak buat dengan mayat Che Tam?? Aku sangat2 takut bila melibatkan 'mati' nih!! Huhuhu.....

Terus tipon mak, mengadu domba dan mintak kekuatan dari mak. Mak pon sedey bila taw Che Tam matik!  Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Aku kumpulkan semangat yang ilang, cari kotak kasut, dan angkat mayat Che Tam masuk ke dalam kotak.

Bila nak tutup kotak tu, sekali lagi aku meraung!!!  Sedey la.... Aku tak leh nak tanam Che Tam.  Kawasan perumahan aku tadek tanah!!!  Aku TERPAKSA buang mayat Che Tam ke tong sampah jek. Huhuhuhu... Siannya kat Che Tam!!!!!! Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Tengah dok taip entry nih, dok pandang Che Nan dan Che Teh yang asek dok gi kat kandang.  Mungkin dewang cari Che Tam kot?!?!  Huhuhuhu... Sedey arh!!!


"Che Tam, maafkan Aunty Aemiey sebab tak dapat nak jaga Che Tam sebaik mungkin!  Walaupun perhatian Aunty Aemiey selalu kat Che Nan jek, tapi sebenarnya Aunty Aemiey sayang Che Tam dengan Che Teh jugak!!! Huhuhuhu.... Maafkan Aunty Aemiey eh Che Tam?!!?!?"    :'(

10 orang dah bebel:

lupekanje 8/5/11  

aunty??? huwaaaaaaaaaaa..oklah aunty...aunty aemiey jangan sedih ye... Itu Che Tam pergi tak kembali..
Yg patah tumbuh berganti. Pegi beli Che Ru , ke..Che Jau ke...Che Rah ke...Che REn ke...
cheer up..jgn nangeh2..tu lah...nyesal kendian tk bguna. Lenkali jgn pilih kasih...heheh

tipahvogue 8/5/11  

huhuhu... ye la ye la... pasnih dah tak pilih kasih dah la. isk!!!

AZANI 8/5/11  

Assalam tipah
tak da apa apa simtom ke?

tipahvogue 8/5/11  

Simptom apa tu uncle?

AZANI 9/5/11  

yelah mana tahu che Tam ada tanda tanda sakit..sebelum tu?

rosdiana 9/5/11  

jgn nangis
jgn nangis
nah.. ambik en.tham aku.
nak?

tipahvogue 9/5/11  

Uncle, saya x pasan la dia saket ke idak. Huhuhu

wos, tamauuuuuuuuuuuuuu!!!!!

dekboy 9/5/11  

camne tergamak kau snap gambo eh pah...tak teringat2 ko nanti..kira kau ni berani la jugak eh nak buang bangkai rabit ni..kalau akak maun pitam..huhu


pepe pun salam takziah la eh...teringat org ckp..kita lebih menghargainya bila dia dah tiada...ingat tu..pehni jgn pilih kasih lak..tak elok

tipahvogue 9/5/11  

huhuhuhu...berani2 takut tu kak! isk!!!

ye la ye la..pasnih saya tak pilih kasih dah la...huhuhuhuhu

ymn 10/5/11  

wat satay sedap ohh ..

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP