Friday, May 6, 2011

Botak lebih encem?!?!? Auwwwww.....

Sapa kata botak tak encem??? Heh!! Tak baek taw!!  Cer koang tengok gegambo yang ada kat sini, perbandingan artis2 Hollywood bila berambut dan botak!!! Yang mana lagi encem???

Yang botak la pon kan kan kan?? Ouchsss......

Bagi aku sendiri, aku suka tengok lelaki2 yang botak gini.  Ditambah plak dengan berkening tebai! Fullamak!!!! Bisa bikin ati gue bergetar deh! Wargh kah kah kah... *giler gatai*

Bila botak, otometik nampak simple dan kemas, btoi tak?  Takde la serabut mata dok tengok rambut karer2 ke, pehtu memacam fesyen btoi rambut laki2 zaman skang, tobek sana, kikis sini. Haih! Rimas la...Botak jugak yang melegakan pemandangan mata aku nih! Ngeee....

Tapi memasing punya mata, memasing punya pendapat la pon kan? Ada orang tak suka botak2 nih, katanya nampak tua la, tak encem la.  Hahahaha....Tak kisah la. 

Janji, aku tetap suka tengok mamat2 botak berkening tebal!!!  Auwuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

11 orang dah bebel:

ymn 6/5/11  
This comment has been removed by the author.
ymn 6/5/11  

including pemain pemain bola .. byk yg botak .. :)

sindiketsulit 6/5/11  

laki aku botak.
siap botak semulajadi lagi.
cemana?
hensem kah?
kakakaka!

Ako Retna 6/5/11  

konpom ako pun x suker botak hehehe

aza ni 7/5/11  

Assalam pah,
tadi masa man ML buat persembahan , tetiba nampak your face among thge audience...betul ke?

tipahvogue 8/5/11  

ymn, mcm karim benzema kan?? encemnyaaaaaaaaaaaaaa

wos, kalo laki hang tak ensem, takkan la hang nak kawen dgn dia dulu kan???

ala ret, naper tak suka?? isk!!

uncle azani, tak laaa...saya kat pd....

dekboy 9/5/11  

tak abis ngan karim benzema eh tu..isk laaa

tapikan pah..org tu kening lebat gak pah..cuma xbotak je..camne??leh pertimbangkan kah??hahaha

tipahvogue 9/5/11  

erkkkkkkkkkkk... sempat lagik tu!! hish laaaaaaaaaaaaa

Anonymous 10/5/11  

sia sangat setuju tipah ehehe.. sbb hubby sia pun botaks ehehe...

tipahvogue 11/5/11  

Botak itu encem kan leeyo? Hihihi

aza ni 11/5/11  

janganlah disebabkan entri ni semua follower lelaki tipah pakat cukur botak...hi hi hi..

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP