Tuesday, May 3, 2011

Hari bersejarah buat si dia....

Ingat lagi tak entry yang INI??  Tetiba jek aku 'terjunam' dalam arena andam-mengandam. Ni gambo time Kak Zara bertunang pada bulan 3 yang lepas.

Untuk hari bersejarah beliau yang lepas (30 April 2011), sekali lagi beliau telah memberi aku peluang untuk mekapkan beliau.  Owh! Sangat2 terharu hoccay!!! Bukan keje suka2 dah nih, tetambah bila melibatkan hari bersejarah buat seseorang.  Setiap moment yang dirakam merupakan detik2 bersejarah untuk diri sendiri.  Dan semestinyalah ingin tampil menarik dan berlainan dari hari2 sebelum ni, kan?

Aku gayat, takut dan gabra jugek dibuatnya!! Tapi aku cuba gak melaksanakan amanah yang diberi dengan penuh rasa tanggungjawab.  Aku cuba mengaplikasikan apa yang aku belajar dalam kelas mekap tempohari sebaik mungkin.

Dan inilah hasilnya....

Ekceli, aku rasa aku boleh buat yang lebih baik dari ini. Tapi masa tak mencukupi la.  Mungkin aku terlalu leka taruk foundation sampai lupa banyak lagi menda lain yang kena dibuat (especially mekap kat mata). Isk!!!  2 jam mekap, rasa macam kejap sangat! Haih!!!

Pa pe pon, aku suka bila dah pandai sikit2 buat shading hidung, pipi dan dagu arh! Hahahaha... *tepok tepok tepok*

Err... Ada sesapa lagik tak yang berani offer diri untuk dimekap oleh aku? Hiksss.... (^_^)

12 orang dah bebel:

Azizan Zolkipli 3/5/11  

Tipah, nanti mekapkan Pakcik ekk ...

tipahvogue 3/5/11  

sanggup ke? hahaha

dekboy 3/5/11  

tahniah dah naik taraf ni..

nampak beza la pah muka dia..cantik..tapi kening tu tak cukur eh?nampak tebal skek

aza ni 3/5/11  

bravo....syabas

KM 4/5/11  

kalau ko mekapkan keta KM, bleh ke pah?

imanamani 4/5/11  

dah boleh jadi kan side income ni weh...

Ako Retna 4/5/11  

thaniah! tahniah!
pasni leh buat part time plak ye ":p

tipahvogue 4/5/11  

kak eiza, kening tak di usik, tu pon karer skek2 jek...kasik nampak line. hiksss

uncle azani, tq tq! hehehehe

km, keta km ada tinger? ada mata? ada molot? hahahaha

imanamani, hehehe...kot kalo ada org branik mekap dgn aku la pong...kalo takde...susah jugek! hiksss

ret, tq beb sebab bagi kepercayaan dan peluang kt aku! hehehehe

Izan 5/5/11  

weh, ko da boleh bukak bisnes ni. tahniah2. =)

tipahvogue 5/5/11  

bukak biz? err...takde modal! hahahaha....

roserose*MrsYusof* 6/5/11  

Mak andam tipah!!

boleh la mekap akak kalau akak naik pelamin lagi..hahha

tipahvogue 6/5/11  

amboi kak ros, bercita-cita kah? kot ye pon, bagi la adikmu ini lepas dulu kak! hahahahaha

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP