Thursday, June 16, 2011

Giler busan!!!

Apa kena mengena busan dgn gambo ala2 zorro nih?

Jawapannya, xde kena mengena.

Aku tengah busan giler nih.

Taip blog nih pon sambey baring. Tunggu masa nak lelap jek. Walhal jam baru pukul 9.10pm. Hurmmmm...

Tingin nak buat samting yang aku dah lama sangat tingin nak buat, tapi...

Haih!! Jangan la Aemiey!!

Cukup2 dah la kot!?!?!

Biarpun ada rasa 'sengkak', aku tetap kena bertahan. Chewah!!

Dah, aku maken mengarut yang bukan2. Baik aku tido dulu seblom aku mengarut dengan lebey meraban.

:sungguh2 rasa sunyi:
Published with Blogger-droid v1.6.9

5 orang dah bebel:

ymn 17/6/11  

cantek baju ..

LeeYo 17/6/11  

aku pun busan tipah huhu

AZANI 26/6/11  

tipah


you pakai purdah konfirm lawa,,,,pakai dusk mask pun dah cantik...

AZANI 1/7/11  

tpah


hai 2 minggu tak keluar bilik....baru kahwin ke>>.tak kabo kat kita pun...

tipahvogue 11/7/11  

Ymn, baju lama tu. Neway, tq!!

Leeyo, kenapa busan bah?

Uncle azani, pakai purdah? Gulp!! Tipah bz amet la skang ni. Huhuhu

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP