Wednesday, June 15, 2011

Terasa rindu la...


Rindu kat opis lama laa...

Tak sampai 2 tahun aku kat sini, dah pindah ke bangunan baru.

Memang la opis baru aku santek, cun, canggih, tapi ntah la. Aku tetap terasa macam kehilangan. Rasa kosong semacam.

Tapi xpe, x lama pun aku akan berada di opis baru nih. Nanti aku akan kembali ke HQ semula. Hehehehe. Asek pi mai pi mai jek la keje aku nih!! Ngeee....

So, as for now, life must goes on. Kena biasakan diri dengan environment baru, kena bebetoi menikmati kemudahan yang ada dibangunan baru. Ye la, lepas ni memang xde harapan dah la aku nak merasa keje kat bangunan santek dan canggih cenggitu dah!! Huhuhu...

Upcoming event, memang padat!! X sempat la nak melepak2 kat FB macam dedolu. Nak update blog, heh, x pernah aku update kat opis dowh!! Langsung xde masa.

Nak berchatting, jangan harap!! Even though nampak aku online pon, blom tentu aku akan jawab ym uolls. Ahkak sangat2 bz hoccay!!

Bz yang best tapi sangat memenatkan. Haih!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.9

5 orang dah bebel:

Anonymous 15/6/11  

tahun ni tahun pindah randah utk tipah ehehe..

lupekanje 16/6/11  

Nnt sayang tempat baru tu pulak, taim nk kena balik HQ...
bz wat aper ni tipah....

sindiketsulit 16/6/11  

psst.. kebarangkalian utk hang dok balik tempat lama tu pun ada jugak weh, sbb ofis lama hang tu dept baru hang akan ambik jugak.
hahaha~
mmng p mai p mai!

AdanyaKauUntukku 16/6/11  

huhuhu..........
semalam pegi opis tipahhhh
sat gi nak update

tipahvogue 11/7/11  

Leeyo, haah, pindah jek la kejenye. Isk!!

Acik, x sabo nak balik ke hq dah nih. Hahahaha

wos, x kesah. Aku dah biasa kat situ. Ahakssss

ila, santek x? Hahahaha

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP