Sunday, June 5, 2011

Heppi besdei!!!



Bulan 6 merupakan bulan yang paling ramai ahli keluarga aku sambut besdei.

1 Jun - besdei Tasnim, anak adik aku, Bob. (xde dlm ini gambo)

3 Jun - besdei Mak. Tahun ni aku bagi hadiah kain yg aku beli dr Pnom Penh aja deh.

4 Jun - besdei Kakyang (pon xde dlm ini gambo)

5 Jun - besdei si Temok aka Qiesya. Setahun dah dia, cepat btoi!!!

13 Jun - besdei Abah. Pun aku beli kemeja dari Pnom Penh sana.

Dulu rajin la jugek aku kasi adiah kat semua orang. Tapi sejak ekonomi merudum bila mula pakai keta ni, duit kena catu la. X leh nak berbelanja bebas sangat.

Cuma doa yang ikhlas aku sampaikan buat semua yang menyambut hari lahir pada bulan ini.

Semoga Allah melimpahkan kurniaNya dan memberkati perjalanan hidup kalian selamanya. Sayang koang sumer, sangat2!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.9

8 orang dah bebel:

AZANI 5/6/11  

dah lps ke belumb'day tipah?

Tijah 5/6/11  

err...jgn lupa 19 yer. hikhik

tipahvogue 5/6/11  

Besdei sy lambat lg uncle. Bulan 10 nanti. Nak banjer jek ke? Hihihi

alamak tij, ko bln 6 gaj ke? Wos pun sama. Nanti koang dtg bank la, aku banjer mkn eh eh eh. Hihihi

rosdiana 5/6/11  

ok aku sambung list tu..
14 jun besday Aliff
24 jun besday mak Aliff
ok bye!

tipahvogue 6/6/11  

*pitamsssss*

dekboy 6/6/11  

bln 12 takde kot eh..yeahh nak kek..wahhhhhh..

LeeYo 6/6/11  

5 oktober tipah
15 oktober leeyo ngeeeeeee

tipahvogue 7/6/11  

bulan 12 lambat laei...sabo ye kak! hehehehe...

leeyo, ya ya ya...kita libra! ahakssssss

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP