Sunday, June 5, 2011

Awan nano nenong nenong

Masa kekecit dulu, aku x pernah terpikir pun yang aku akan dapat terbang di awan biru, dapat tengok satu lagi keindahan ciptaan Tuhan dari sudut pandangan yang berbeza.

Bebaru ni, balik dari Pnom Penh, rasa macam jadi kekanak ribena balik. Dok layan perasaan sambey tengok awan yang membiru.

Tingat pulak citer kartun apa ntah dulu, boleh dok main2 dan baring2 atas awan. Beshnye la haih!!

Bila tengok awan cam dalam gambo tu, mula aku rasa nak bukak tingkap kapal terbang pehtu wat terjun tiruk. Hahahaha. Agak2 koang, boleh ke? Mampu ke awan tu nak menanggung berat badan aku yang semakin 'sihat dan kuat' ni ek? Wakakaka

Mula la terpikir, naper la dulu time kekecit xnak tanam niat nak jadi pilot, mesti best dapat tengok awan dengan lebih dekat tetiap ari. Haih! Ni balik2 cita2 standard, nak jadi cekgu jek. Ye la, budak kampung, mana reti nak bercita2 tinggi sangat pun. Ngeee...

*suka tengok pemandangan*
Published with Blogger-droid v1.6.9

3 orang dah bebel:

ymn 6/6/11  

next time klu fly lg ..
amik flight magrib or subuh ..
boleh tgk keindahan emas di awan

:))

dekboy 6/6/11  

cntik sangat gamba tu pah...suka suka...indahnya ciptaan tuhan

tipahvogue 6/6/11  

ymn, ye ke? ok ok.....nanti nak try la...

kak eiza, santek kan?? suka sangat2 tengok awan!!!!

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP