Monday, July 25, 2011

Rindu la...


Baru jek 2 ari pertandingan Tarian 1 Malaysia berakhir, dah rindu nak berjoget lagi. Memang dasar pompuan joget sungguh, kan? Hehehe

Lunch time tadi, kitoang berkumpul lagi. Untuk membuka hadiah yang kitoang menang Sabtu lalu.

Alhamdulillah, dapat toileteries bag, towel dan set manicure. Senang nak travel arh pasni taruk sabun2 kat dalam bag tu jek.

Neway, kitoang terima banyak positive feedback dari semua yang melihat persembahan kami. Syukur!

Ntah bila la aku nak pencen dari dunia tarian ni eh? *konflik diri*
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 orang dah bebel:

NuRuL sYafiQah 25/7/11  

akak mmg minat menari ke???

tipahvogue 26/7/11  

Sangat2 minat!! Hehehehe

BHMB 27/7/11  

minat tu akan benti sndrinya biler ko dh kawin n ada anak sok..sbb masa tu mst packed suma schedule..*berckp dr pengalaman*

tipahvogue 27/7/11  

Kot kalo kawen la pon. Huhuhuhu

roserose 28/7/11  

best menari..lagi dpt buat perfomance dpn org ramai.

teringat semasa dulu..selalu wakil bank jugak! huhuh..sekarnag menari sendiri lah...

tipahvogue 29/7/11  

Kak rose, menari la dgn hubby, baru la lomentik. Wakakkaakaka

EraNaZeErA.. 1/8/11  

pencen ertikata bersara selalunya bila faktor umur meningkat...

tipahvogue 3/8/11  

Aku dok rasa aku semakin muda jek skag ni ngah. Hahahahaha

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP