Saturday, August 27, 2011

Terharunye lah haih!!!


Setelah hampir sebulan posa, akhirnya aku dapat gak sekeping kad raya. Ye, sekeping jek hoccay! Sadiskan? Huhuhu.

Yang lagi best tu, satu-satunya kad raya yang aku dapat tu, datang dari jauh plak tu. Sabah! Jauh kan?

Leeyo yang anto!! Aku saja gatai mintak kad raya yang wangi2, tak sangka plak dia sanggup spray perfume dia kat kad tu. Wangi betul la Leeyo, perfume apa tu ba?

Yang bertambah buat terharu tu, dia siap selitkan tiset KK untuk aku. Hadiah raya katanya! Isk!!! Slalu orang dapat duit raya jek kan, x sangka plak leh dapat adiah raya tahun ni. Ngee...

Toche memanyak ye Leeyo!! Tipah bebetoi rasa terharu arh!! Bila dapat kad raya tu, semangat nak balik kampung untuk beraya semakin membuak2 dibuatnya. Hahahaa...

Dan Leeyo, seperti yang telah Tipah janjikan, Tipah gantung kad raya tu kat workstation Tipah tu ba. Tipah bangga dapat kad raya dowh! Hahahaha... Thanks bebanyak ye!!!

U really make my day la fren! (^_^)
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 orang dah bebel:

LeeYo 1/9/11  

haihh tipahhh terharunyaa saya dgn post ni.. semoga persahabatan kita berpanjangan ya.. bangga ba saya tipah lekat kad raya tu hihihi.. mcm hari2 tipah nampak saya ehehe... love u tipah.. glad i made ur day...;)

Cahaya 13/9/11  

kita mempunyai cermin meja yang sama..hehee

tipahvogue 22/9/11  

Leeyo, tipah yg sepatutnya bangga sebab ada gak kawan yg sudi anto kad raya kt tipah! Thanks ya leeyo!! Hehehe

cahaya, cermin beli kt ikea kan? Hahaha

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP