Monday, August 22, 2011

Mencari rejeki xtra


Macam last year gak, tahun ni aku tolong Makyang Erma jual kuih raya.

Cuma tahun ni aku tak buat gerak gempur besar-besaran sangat. X buat promosi secara hebat.

Bz la. Bz tukau department. Malu nak promote lelebey pon ye gak. Hahahaha..

Kebanyakan pelanggan yang beli kuih kat aku kali nih adalah pelanggan lama jugak yang dah memang sedia maklum akan kesedapan dan keenakan kuih raya yang aku jual ni. Heheheeh. Kira pelanggan tetap gitu.

Untung? Makcik kayo? Takde maknanya.

Dah tolak duit minyak keta ulang alik gi Rawang, sewa meja kat Bazaar Puspanita bagai, sekian gak jawabnya. Hahahaha.

Tapi disebabkan memang dah suka meniaga, untung x untung tu belakang kira. Janji aktiviti sepanjang cuti rehat hari Jumaat aku terisi. Xde la asek nak gi shopping jek. Ngeee

Kepada semua yang dah beli kuih raya dari aku, terima kasih diucapkan, ye!?!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 orang dah bebel:

AZANI 23/8/11  

tipah
syabas bhetee....gaya usahawan

tipahvogue 24/8/11  

Usahawan la pon sangat kannnnnnn.... Hahahahah

roserose 24/8/11  

hahhah..kalau kita dekat boleh jadi agen distributor kan?

tipahvogue 27/8/11  

Kak rose, bisa aja deh. Hehehehe

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP