Wednesday, August 17, 2011

T.E.R.S.A.S.U.L.!


Malunyaaaaaa!!!

Dok terasa2 macam aku masih kat department lama jek lagi.

Tadi petang tipon opis berbunyi. Dengan selamba je aku angkat sambil jawab;

"Mr. Lim's office"

Pehtu ter 'paused' semenet!! Eh!!! Alamak!!!

Orang yang kat talian dah gelak bagai nak rak! Haduuuuuu... Malunya!!!! Mujur la yang tipon tu pon kawan aku gak. Kalo dibuatnya 'bos baru' yang tipon, x ke hazab tu? Haih!!!

Tu ari pon sama, tipon orang, dan perkenalkan diri;

"Saya Aemiey dari SLKMO ye"

Dasar tak sedar diri kan? Haru btoi la haih!!

Hurmmmm.. Tapi yang tak leh blah, sampai skang, kekadang aku tertekan lif tingkat 5, opis lama aku 3 tahun lepas. Apa kes kan? Macam tak leh nak pisahkan diri je dengan department2 lama aku. Ngee...

P/S: Sedang jadikan diri umpama sponge, absorb segala macam perkara dan kerja2 baru sepantas yang boleh! Aemiey, kau boleh!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 orang dah bebel:

wos 18/8/11  

yer.
telefon berbunyi dan
aku dengar ayat tu semalam.
sangat jelas.

dengan pantasnya aku pun gelakkkk!

tipahvogue 24/8/11  

Huhuhu... Malunyaaaaaaaaa!!!!!

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP