Monday, August 8, 2011

Akhirnya...


8.8.2011

Cantik tarikh ni. Tarikh bersejarah buat aku.

Patutnya, pepagi tadi aku kena terus lapor diri kat department baru aku ni. Tapi disebabkan aku x dapat surat atau email rasmi dari HR yang mengatakan aku kena lapor diri kat department baru, makanya, aku masih 'check-in' di department lama aku, SLKMO.

Mujur jugak la aku masuk opis lama aku, berkesempatan untuk berjumpa dengan bos, Mr Lim untuk dengar kata2 akhir dari beliau (dia mc seminggu last week, mmg x masuk opis langsung).

Mr. Lim cabar aku, katanya, lagi 5 tahun dia akan pencen. Dia nak tengok aku berjaya, naik pangkat lagi dan lagi. Insya Allah bos, eh, ex bos, saya akan cuba sebaik mungkin. Saya akan bekerja bersungguh2!! Itu janji saya!!

Sedih! Ye, aku sangat2 sedih! Masa jumpa dengan Mr. Lim tu pon, dah merambu2 airmata ni keluar. Masa gi jumpa kengkawan opismet, lagi buat aku menangis teresak2! Menangis sampai saket2 kepala. Hahahaha.

Sesungguhnya, aku sangat2 suka keje kat SLKMO!! Keja disitu mencabar, dan aku sangat2 suka handle event, jumpa ramai orang. Best!!

Banyak pengalaman yang aku perolehi sepanjang aku kerja kat situ. Aku sangat bersyukur sebab semua rakan2 sekerja x lokek ilmu. Terima kasih yang x terhingga buat semua yang ada di SLKMO. Jasa, ilmu dan pengalaman yang dikongsi bersama, xkan sesekali aku lupakan!

Untuk department baru nih, aku harap agar kerja2 yang bakal dilaksanakan, bakal mencabar kewibawaan aku kelak. Aku suka bz!! Aku suka banyak2 keje! Hehehehe... Sudi2 la berikan tunjuk ajar kat aku ye kengkawan!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 orang dah bebel:

Azizan Zolkipli 8/8/11  

Tahniah dari Wakjan buat cik Tipah !! moga lebih sukses dalam kerjaya, juga dengan bersih dari sebarang rasuah hehehe ...

slay 8/8/11  

setiap tempat akn ada pengalaman yg boleh kita belajar dan terus belajar...tahniah sbb dpt job yang baru...tempat yang baru dan teman2 yang baru....

gud luck awak....moga terus sukses ok....(^_^)

tipahvogue 8/8/11  

Toche memanyak ye wakjan!! Ye, tipah janji tipah akan elakkan diri dari gejalan rasuah! Muakakaka

Thanks bebanyak ye slay. Insya Allah, harap2 saya dapat timba lebih byk ilmu dan pengalaman dekat opis baru nih. Amin!!!

the Jackal 8/8/11  

satu lagi fasa baru dalam hidup awak..tahniah..semoga berjaya diucapkan..bukan mudah kan nak tinggal apa yang kita enjoy buat demi masa depan kan..?so keep up the good work..!! chaiyok..!!

8.8.2011...

it's been a month aite..~

tipahvogue 9/8/11  

Thanks jackal! Together we wish for our bright future ya!! Hurmmm

the Jackal 11/8/11  

No problem..

i pray may all ur wishes comes true..have a nice day..smile always..!!

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP