Saturday, August 6, 2011

Kanan dan kiri

Gambo ni xde kena mengena dengan entry di bawah ye. Hehehe.

Pernah koang rasa/terpikir macam apa yang aku pikirkan ni tak?

Aku selalu rasa..

Asek tangan kiri jek yang dok wat keje berat2! Keje2 'kotor' pon, selalu tangan kiri yang dipertanggungjawabkan.

Tangan kanan cuma amek alih kerja2 tangan kiri bila tangan kiri sakit. Tu pon terkial2!

Jadinya, sebagai menghargai 'pengorbanan' tangan kiri, aku salutkan gelang dan jam kat tangan kiri.

Tapi tetiba eh eh, rasa macam tangan kanan jeles plak tengok tangan kiri terhias indah. Sian plak kat tangan kanan.

Haih!! Runsing la.

Sampai ke situ skali kekadang aku leh pikir. Hahahaha.

Penat otak la cenggini. Uhuksss....
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 orang dah bebel:

the Jackal 8/8/11  

harap bersabar ye wak..

satu masa pasti akan tiba dimana tangan kanan akan nampak lagi berseri2 dari tangan kiri..

pejam mata..tanya lah akal..insyaAllah..

mudah mudahan ye...~

tipahvogue 17/8/11  

Errkkkk!! Hurmmm...

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP