Friday, March 30, 2012

Gerimis mengundang

Baru balik dari tengok teater bertajuk di atas.


Jalan citer ok, cuma anti klimaks la plak sebab 'mematikan' watak heroin dengan begitu mudah skali.


Menciks!! Kalau la jalan citer centu punya senang, xyah la susah2 hidup berendam airmata sokmo. Puii...


Toche Kak Eiza sebab banjer lagi dan lagi tengok teater!! Pasni nak tengok teater Upin Ipin lak, boleh? *kejadahnye nak layan teater bebudak ni Aemiey weih?*


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 orang dah bebel:

koya4ever 30/3/12  

tgk boboy lg best

dekboy 30/3/12  

gerimis mengundang tak menjadi la...mujur hero hencem..hahahaha

-jalan citer tergantung
-hero tak dpt bela diri kat awek dia..
-ada ke realiti pilot suka melepak2 ngan student


tapi dengarnya sambungannya kat filem la...maksudnya yg kita tengok tu blum ending lagi la..puiii

tipahvogue 30/3/12  

Koya, ada ke teatet boboy?

Kak eiza, hero x baper encem sgt, tp suka sifat kerakar dia tu. Suka la kalo dpt bf centu. Ahaksss

koya4ever 30/3/12  

ada..ada...nak tiket bgtau je...

tipahvogue 31/3/12  

Tiket apakah?

koya4ever 31/3/12  

tiket g zoo ngara

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP