Friday, March 30, 2012

Indahnya bumi Tuhan...

Sengaja letak gambo gelap! Heee...


Tatkala aku menaip entry ni, aku tengah melepak dalam keta, sementara tunggu opismet aku gi solat Jumaat.


Kami sekarang kat Bagan Lalang, dapat jemputan untuk bagi talk kepada staf2 BSN di Hotel Seri Malaysia dekat sini.


Koang kalo ada yang berminat nak taw pasal sejarah matawang, pasal security features dan macam mana nak detect duit tu tulen atau palsu, meh la jemput aku bagi talk. X kisah nak jemput thru kampeni, mahupun persatuan penduduk. Kitoang on jek!! Tahun ni kena buat gerak-gempur skek. Hiks...


Lari topis skek...


Suka tengok laut. Rasa tenang lak minda. Ada sesapa nak teman aku gi berkelah dan melepak tepi laut tak? Jom!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 orang dah bebel:

koya4ever 30/3/12  

klassss gitu.......

Unknown 31/3/12  

bagan lalang..
tahun lepas dh pergi sekali..
time tu resort kt tgh tu x buka penuh lg..
tp tmpat mmg high class punya..
family Day kt ctu mmg besh.

tipahvogue 31/3/12  

Koya, apa yg klass nye?

Shark, golden palm tree sepang gold coast tu eh? Mesti mahal kan?

koya4ever 31/3/12  

klas 6 ros ms sy skolah ren dulu...

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP