Monday, March 7, 2011

Monday blues???

Kenapa mesti kalo hari Isnin jek, sumer orang jadi malas?

Malas nak datang keje la.  Kalau datang keje lak, malas nak setelkan keje2 yang dok ada la.

Selalu gak aku dok baca status FB kengkawan, Monday blues la, busan di hari Isnin la...Memacam lagi la yang berkaitan dengan hari Isnin. 

Kenapa mesti ari Isnin?? Kenapa tak ari Selasa ke, Rabu ke bla bla bla??  Sian Isnin, asek manjang jek orang tak suka dia! Mesti ari Isnin rasa kecit ati! Boleh gitu? Hahahaha....

Bagi aku lak, selalu aku tak rasa pa pe sangat la kalo hari Isnin.  Sebab dari hari Ahad malam Isnin tu, aku dah set palotak aku, esok gi keje macam hari lain2 gak - takde yang special pun. So, bila bangun pagi Isnin, otometik otak pon rasa cam biasa, tak penat tak apa.

Aku cuma rasa 'penat' bila hari Rabu menjelma. Alahai! Rasa lambat jek lagi nak ke hari Sabtu.  Tak sabar nak rehat dan tidur puas2 kat umah. Hahahaha.. Over sangat kan???

Tapi tetiba kan, ni ari aku rasa macam letih giler arh! Rasa busan lak datang opis keje ari Isnin.  Patutkah Isnin yang dipersalahkan??? Ke sebab aku salah 'set' otak aku semalam nih? Haih!!!

Dalam rasa malas yang menggunung pon, keje tetap keje gak!! Alhamdulillah la, dalam dok bebel2 nih, banyak gak keje yang dah beres. Cuma keje yang melibatkan angka jek, aku hold kejap! Penat tengok nombor!

Jangan cakap aku dok bz update blog time keje lak ye?? Nih aku update nih time lunch hoccay!! Tak kuar gi kafe pon, tapaw makan kat opis aja deh!!!

Ngantok laaa.....

2 orang dah bebel:

EraNaZeErA.. 7/3/11  

kesimpulanya..... sapa yang salah..hang atau hari senin...hehee

tipahvogue 7/3/11  

ntah la ngah, aku pon dah konflik diri nih tatawu nak salahkan sapo! hahahaha

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP