Wednesday, April 20, 2011

Aku ketinggalan zaman ke, atau.....


Saja sonok belek2 Feedjit petang tadi.  Tetiba mata aku tertangkap akan sesuatu yang pelik!!!!

Pulau Pinang, Pahang?!?!?

Apakah?!?!?

Aku yang tak up-to-date kah, atau Feedjit yang terlalu advance?

Hahahahaha.....

6 orang dah bebel:

AdanyaKauUntukku 20/4/11  

kadang2 mmg tak leh percaya tu...
sama ngan top commentor
ari tu ila tgk lain je posting org yang top comment tu..tetiba tgk ari ni lain plak.....suka suki je tu..ha ha ha

Azizan Zolkipli 20/4/11  

pulau pinang tu, terletak di Pahang daaaa hahahah ...

tipahvogue 20/4/11  

lorr..ye ke ila?!?! hahahaha...terhapa btoi la kalo centu! nak kena buang la top commentor la kalo gini! isk!!!

pakcik jijan, saya failed sejarah dulu! wakakakaka...

sindiketsulit 20/4/11  

takde lah.
feedjit tu betul.
hang yang tak aptudet.

Pulau Pinang memang di dalam negeri Pahang.
Manakala JB pula berada di Rome.
sebab tu aku tak sampai-sampai lagi ke JB.

tak caya tanya si Avelyn.

imanamani 21/4/11  

hahahah kalau ko kata ko tak up to date.. makanya dengan aku sekali la tak up to date...kakakakakaak

tipahvogue 21/4/11  

wos, mesti hang failed subjek sejarah dulu kan? hahahaha

imanamani, kita anggap aje la feedjit yg terlalu advance ek? hahahaha

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP