Tuesday, April 19, 2011

Bila Tipah mula mengandam....

Siti sebelum di mekap
Aku gi belajar kelas mekap bebaru nih.  Kat Seremban sana.  Murah jek!! Tapi sangat berbaloi2.  Model di atas nih plak adalah maid kepada kekasih cilikku - si Ben.  Siti tengah dok mop lantai, Kak Eiza paksa dia jadi model aku.  Hahahaha.. Kijam giler taw!!! Sian dia! Tapi mujur Siti seorang yang sporting. Hiksss... Dan mujur gak majikan eh pon sempoi! Ehem....

Siti setelah dimekap
Kelas mekap tu, cuma aku soang jek student.  Ada 2 sesi, pagi dan petang.  Aku pilih pagi.  Kalo pilih petang, mau nye sampai KL malam.  Lewat! Penat dowh!!!  Yang tukang ngajo aku lak namo eh Mas.  Menurut beliau, ramai student pilih datang petang.  Dan dia sangat2 tak sangka, aku datang jejauh semata2 untuk join kelas mekap yang dia anjurkan.  Ahaksss...

Sepatutnya, bila mekap pakai model nih, Mas charge mahal, RM490 dowh.  Tapi disebabkan aku soang jek student yang pandai mengayat, makanya, dia kira halal jek la... Hihihihi

Ok la, pasnih mungkin aku dah tak gayat sangat la kot kalo ada sesapa nak soh aku mekap!! Aku dah taw serba sedikit teknik mekap yang basic. 

Nak kumpul duit, nak beli barang mekap banyak2 lagik la... Macam tak puas ati jek selagi tak kumpul koleksi Kryolan.  Dok meleleh2 air liur jek dok tengok blog dan fb. Huhuhuhu....

5 orang dah bebel:

roserose 19/4/11  

wah..dah boleh jadi mak andam ni..

AZANI 20/4/11  

waduh...waduh...cantek bangat deh...

kak Erna 20/4/11  

tipah..seremban?tak tau pulak tu..
lepas ni tipah boleh jadi mak andam..tengok tipah pun comel..mesti datang keyakinan nak ambik tipah jadi mak andam

dekboy 20/4/11  

leh jadi mak andam dah ni..dah lulus dah..caya la tipah..

cun trus nampak siti tu...hahaha

tipahvogue 20/4/11  

kak ros, baru belajar..hehehe..

uncle, yg mana satu yg santek tu? wakakakaka...

kak erna, ha'ah kak...dokek sikamat sana...hehehe...insya Allah..still dalam learning process lagik nih...hiksss

kak eiza, lulus meh?!?! hahahaha......lagik cun dari majikannye kan kan kan?!!?! *larikkkkkkkkkkkk*

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP