Wednesday, April 13, 2011

Bila empuk, baru rasa nyaman sih!!!!

Aku suka beli bantal!!! Macam2 jenis bantal ada kat umah! Dari bantal jenis latex, kekabu dan bantal biasa2 pon, ado gak!!!!

Pala aku nih memilih skek, tak leh nak tido bila bantal keras2.  Bantal kekabu yang orang dok cakap best tu pon, aku tak leh nak tahan!!!

Kalo tido pakai bantal keras2 nih, mula la esok bangun pagi, leher saket.  Saket amet!! Huhuhuhu...

Bebaru nih, aku beli bantal berjenama Winny nih plak.  Kata si salesman tu, bantal nih ala-ala bantal kat hotel sana. Wah! Terus aku teruja!!! Bantal kat hotel kan hempuk2, bila tido rasa macam tamoh bangun2 dah! Hahahahaha...

Kebetulan plak tengah ada sale untuk bantal nih, makanya, terpaksa la aku pejam mata rapat2, beli jugak la seketul untuk habuan testing 123. Tak sampai RM50 pon. Ngeee...

Smalam aku dah test tido guna bantal baru!!!!  Nyenyak giler weih! Empuk btoi!!! Sejuk jek rasa pala bila baring atas bantal nih, tak sempat nak verangan bagai, terus lelap! Hohohoho....

Eh, bila taip pasal bantal nih, otometik aser ngantok la plak!!! Nak tido dah laa....Bantal baru dah memanggil2 nih. Wakakakakaka.....

Chow bebeh!!

0 orang dah bebel:

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP