Tuesday, April 12, 2011

Humang haih!!!!

Tak sangka mak noksss!! Sungguh mak tak sangka!!!

Aku beli jam Aigner nih thru katalog MAS dari Abg. Anep (abg. ipar aku). Time tu saja2 beli jek, sebab tengok cam santek jek jam karer gold.  Lagik pon bila beli dengan abang ipar nih, leh kawtim bayar ansur2. Hahahaha... Time aku beli jam Aigner nih, tengah sale.  Rega tak cecah ribuan ringgit pong.

Bila gi jenjalan merayau tak tentu hala kat MV wiken tu ari, rasa nak fitams jap bila tengok rega yang terpampang kat dalam sebuah kedai jam tu!!! Biar betik?!?!!?

Tampar pipi seploh kali pon, belom tentu rega tu akan berubah! Hahahahaha.....

Pasnih agak2 kalo tadek duit tapi ada niat nak shopping gak, agaknye boleh la kot aku 'gadai' jam aku tu kan? Laku ke tak eh? Hahahaha... Nyampes!!!

2 orang dah bebel:

dekboy 12/4/11  

tayang la..kena rompak kang naya...keh keh keh!!!

tipahvogue 13/4/11  

erkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP