Thursday, April 14, 2011

Kategori mana kah?

Kalau direnung2kan balik ayat2 dalam gambo nih, ada betulnya jugek, kan?? Ho ho ho...

Korang yang mana satu???

Aku chuppp aku yang no. 2 yek!  Aku cuma rajin bercakap dengan orang2 yang aku ngam jek! Kalo tak ngam, aku lebey suka diamkan diri, suka memerhati gittew! Bukan sombong, tapi lebih kepada mengenal karektor kawan2. Kalo agak2 ok, maka, ok la jadiknya.  Kalo tak ok, pelan2 aku undur diri...haa gittew!!

Kena buli?!?!?  Ntah... Terpulang pada interpretasi masing2 la kot! Kalo rasa suka buat keje, ikhlas dalam melaksanakan tugas, tak timbul isu kena buli...kot?!?  Buli sikit2 tu, normal la... Jangan sampai kena pijak kepala, sudeh! Hiksss...

Suka dok kat workstation dendiam bila ada banyak keje!!!

2 orang dah bebel:

aza ni 14/4/11  

saya takut sata yang terakhir tu....hu hu hu

tipahvogue 14/4/11  

hahahaha..jgn uncle!!! mintak dijauhkan laaaaaa

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP