Wednesday, April 6, 2011

Salah satu kelemahan aku!!!

Heh, bila sebut bab2 kelemahan diri jek, mesti ramai yang tak berani nak ngaku kelemahan diri memasing kan?

Tingat plak masa gi interbiu bebaru nih, salah soang interviewer tanya, apa kelemahan aku.  Laju jek aku jawab - Saya sensitif orangnya!!!  Diorang tanya, sensitif yang bagaimana???

Of course la sensitif in a good way.  Bad2 way nih, ahkak tolak tepi2.  Bersaing secara sihat kan lebih afdal, tak gitu????

Tapi idak le aku jawab gitu kat dalam interbiu tu.

Aku jawab secara spontan, "saya nih gelak pon kuar airmata, menangis lagi la kuar airmata.  Tak ke sensitif namanya tu???"

Dah abeh sumer interviewer gelakkan aku.  Err...Salah ke ayat aku tu ek?? Err...

Nih nak citer lagi satu kelemahan aku yang dapat dikenalpasti baru2 nih.

Aku pantang jumpa jajan yang mengingatkan aku pada zaman kekanak ribena dedolu!  Tu gambo kat atas tu salah satu contohnya!  Pecah pala la bila dapat makan jajan yang dah lama giler tak makan.

Bila gigit jek, otometik otak flashback balik zaman kekecit dulu.  Giler besh!! Rasa macam melayang2 gitu! Hahahaha... Over giler kan? Nasib la....

Serius dah lama aku tak jumpa jajan kat atas tu, kat memana kedai.  Nih pon aku leh jumpa balik bila gi umah kakak aku, tengok si Fatin makan.  Terus kalut soh dia beli.  Sekali beli sampai 10, buat stok.  Pasnih nak kena gi beli lagi.  Sedap giler woooh!!!

Kalo makan Choki2 pon, tingat zaman kekanak jugak! Alahai...

Kan besh kalo jadi bebudak jek sepanjang masa..... Ngeh ngeh ngeh

3 orang dah bebel:

rosdiana 6/4/11  

tapi Rocky bukan jajan kita masa kekecik kan?
cemana buleh nak beli sampai sekotak?
moskel nih.. moskel...
huahahaha!

lupekanje 6/4/11  

klu tipah jadi kecik balik, saper nak drive keter tipah nnt...????hehe..

tipahvogue 6/4/11  

wos, rocky tu jajan masa beso!! tapi rocky jugak mengingatkan aku kepada jajan Nini coklat celup2...hahahahaha...

acik, kalo saya kecit, kompem la saya tak beli keta! muakakakaka

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP