Sunday, April 10, 2011

Wah! Berdebar2 ati mak nokss....

Tadi petang gi isi minyak kat Petronas Jalan Travers.  Sebaik turun kereta, datang soang akak approach aku.  Dia cakap stesyen tu tengah buat contest, sapa yang boleh isi minyak RM30.95, dapat saguhati pewangi keta dari Petronas.  Contest nih sempena Petronas kuarkan minyak version baru (eh ye ke?). 

Aku nih mang pantang di cabar! Lagipon setakat isi nombor2 genap gitu, macam senang jek...lain la kalo mintak isi yang ada 7 sen ke, 9 sen ke kat ujung2 tu...jenuh jugak kot?  Eh tapi masa aku isi tadi, cam senang jek! Hahahaha..



Tadaaaaa!!!  Ini la adiah saguhatinye pong!!! Mujur semalam aku tak beli pewangi keta baru yang berharga RM6.90, ceni jugak la ghopernye, spisis gantung2 gak.  Wangi!!! Bau munger lavender.  I loike!!!

Toche memanyak Petronas!!!  Ahkak senantiasa menyokong produk dari Malaysia gitu! Ewah!!!

13 orang dah bebel:

lupekanje 10/4/11  

nak jugakk..nak jugakk..

dekboy 10/4/11  

tu pun nak berdebar ke?ayoyoyo..*tepok dahi laju*wakakaka

sampai bila ni??akak nya keto dah busuk masam dah ni...

tipahvogue 10/4/11  

acik, sila pi isi minyak kat petronas skang! hahahaha...

kak eiza, tak tanya lak saya sampai bila promosi nih!! hahahaha...pi la isi minyak laju2 malam nih, sure dapat! ahakssssssssss....

Tijah 10/4/11  

ala. saya pakai kaltek. sbb nanti dalam silinder tu ada org tukang cuci dan injin saya jaid bersih

(terpengaruh iklan tv)

tipahvogue 10/4/11  

jah, ko percaya ke sumer tu jah? buktikan! buktikannnnnnnnnnnnnnn!!! hehehehehe

Tijah 10/4/11  

ada tipah. benda2 halus ni kan...ko kena yakin. yakinnnn kata kuncinya.

huhuhu.

aza ni 11/4/11  

salam tipah
cakapkak Tijah tu betul...
aritu fuel gauge pakcik rosak,jadi pakcik isikan spare dalam tong minyak pakcik,nak jdi cerita pakcik beli techron,ntah camana haritu dah masuk hari ke5 jadi pakcik top up ,parkir tepi pokok mangga. tumpah lah sikit,esok pagi habis mangga pakcik kena sapu,pakcik tak nampak orang ambil jadi jadi pakcik syak orang halus punya kerja....

ok jah,gua bekup lu,dapat sticker tak?

Izan 11/4/11  

tipah, hebat la ko nih.... tabik spring la aku kat ko... ntah2 pakai bomoh tak ko nih. bab tu senang jer. hahahahhah

tipahvogue 11/4/11  

tijah, menda halus? kuman? antu? molekul2 tecit? owh!!!

azani, hahaha...jenuh baca pat lima kali baru nak paham yang tak baper nak paham jalan penceritaan komen ko tu! apa yg kena sapunye pakcik weih? mangga ke techron? *blur*

izan, err...bomoh tadek, tapi antu yg dok bakang aku nih manjang follow aku ke mana2 jugek aku berada...wahahahahaha

aza ni 11/4/11  

mangga....tipah...mangga.

tipahvogue 11/4/11  

woooh..mangga!! hahahahaha....dgn tipah nih, ko kena tulih terang2, sebab tipah nih seoang yg blur2...kui kui kui

Etun Amin 15/4/11  

nak jugak..apasal tempat kita tak de benda alah tu..tak de pun bebudak kat petronas tu offer...

tipahvogue 15/4/11  

etun, mungkin petronas yg terpilih jek kot... hahahaha

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP