Tuesday, October 25, 2011

Dasar lady's driver


Nih keje aku bebaru nih, senerih (seret) keta sebelah masa nak kuar parking.

Hahahahaha.

Aku x pasan daaa.... Dah tu, start2 enjin je, terus on radio kekuat. So, bila langgar keta seblah, x pasan. Bila rasa tekan minyak berat semacam jek, baru pasan muncung depan dah sondol keta seblah. Erkkk!!! Gulp!!!

Cecepat reverse, masuk gear, terus zooom!!!! Tak tunggu lama der. Nak cari nahas? Hahahhaaha.

Masa gi cuci keta, india tu nak tolong polish. Cuma tambah RM3 jek. Mujur!! Kalo nak tunggu aku polish sendiri, memang tak la. Ahakssss

Baru pakai baper bulan jek, dah merata hala calar-balarnya. Memang dasar lady's driver kan? Wakakakaka...
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 orang dah bebel:

EraNaZeErA.. 27/10/11  

Uitttt... Tak baik tau hang buat mcm tu... Sian tuan kereta tu... Aku tau perasaan dia... Sbb aku penah kena mcm tu... Balik keja tgk2 kereta dah bercalar balar... Sedih,marah rasa nak bunuh pun ada jugak....Hehheee... Sah sah dia sumpah seranah hang....

Lenkali sila tinggal note minta maaf saya pemandu OKU.... Hehehe mesti dia tak sumpah seranah....

Nashays 19/11/11  

Gulppppp...kete merah sape kah yg telah ko tinggalkan tanda itu...uhuhuuu

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP