Monday, October 24, 2011

Inter DG Bowling 2011


Tahun nih, aku diberi kepercayaan oleh pihak Persatuan Kakitangan BNM (Abg Zailan) untuk handle Inter DG Bowling.

Pestaim hoccay kena buat big event nih. Menggagau jugak la mintak bantuan serta pandangan daripada kengkawan yang dah punya banyak pengalaman.

Slalu main kat Endah Parade tapi dah fully booked. Nak tanak, terpaksa booking kat tempat Shalin Zulkifli, Pin Junction, e@Curve.

Masa trening, kulit jari aku terkoyak. Lambat kering plak luka tu. Isk!! Dan masa nak tournament, aku diserang semput pulekkkkk!! Haih laa....

Mujur ada AJK yang banyak membantu!! Toche memanyak kat Kak Diella, Kak Ramizah, Liza dan Jeff yang sudi tolong. Terharu arh!!

Dipendekkan ceritera, pasukan DGMI menjadi juara keseluruhan, manakala team wanita DGMI conquer habis untuk hadiah Pasukan High Series Wanita. Dan team aku dapat no. 2!!! Unbelievable!!! Hikssss

Lega bila game dah abeh, makanya, tamat la sudah aktiviti2 kebizian aku selama 3 minggu nih. Alhamdulillah!!!

Maka, boleh la aku fokus dengan tahap kesihatan aku yang tak menentu skang nih. Isk!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 orang dah bebel:

tentangseseorang 25/10/11  

nih nak bebel nih. dah tau semput pi bela kucing tu nape?

BONDAROCK 25/10/11  

thx gak kat awak ...

*tentangseseorang : kannn dah semput nk bela kucing ... bak mai kat akak lah tipah weh ! :D

Galaxy 25/10/11  

rehat r ckup2 weh....bz kaw2 ar hg ni....duk umah dgn kucing make sure ar ade aliran udara segar masuk,baru la xsemput sgt...

tipahvogue 25/10/11  

Ady, bebel la. Tak dengar pon. Lalalala

kak diella nak jaga? Cage ado? Hahahaha

asrul, ye la ye la. Aku dok buka jek pintu depan umah aku nih hah.

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP