Tuesday, October 4, 2011

I'm back!!!


Dengan hanya bawak bekai RM500, aku dapat perkhidmatan supir, hotel, makan/minum dan shopping di Bandung. (err, cumanya aku ni kaki shopping la, top up skek lagi untuk beli kain baju).

Giler jimat kan? Best!!!

Nak gi lagi nanti.

Yay!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 orang dah bebel:

AZANI 4/10/11  

he he hilangkan stress ya tipah,,

AZANI 4/10/11  

pah, errr pakcik nak copy paste gambar yang ni kat picassa pakcik boleh tak?


he he bukan apa, susah nak dapat poste unik cam ni..

for my eyes only....

cik gObu 5/10/11  

wah kak
ke bandung rupenyer

pergghhh
best nyer

tipahvogue 5/10/11  

Uncle, Hoh? Pose unik amendenye gitu? Isk!!

Cik gobu, hehehe. Best la jugek. Ahakssss

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP