Tuesday, October 11, 2011

Jom serbu Sungai Petani!!!



Esok aku akan fly gi Sg Petani. Sempena Minggu Kesedaran Kewangan (M2K).

M2K akan diadakan selama seminggu, bertempat di Village Mall.

Sesapa yang nak dapatkan khidmat nasihat mengenai kewangan, sini la tempatnya.

Sesapa nak tengok variasi duit dari siri pertama sehingga kini pon, sini gak la tempatnya. Duit peringatan juga akan turut dijual. Sesapa yang suka kumpul pelbagai jenis duit, apa lagi, yuk yuk!!

Ada aktiviti untuk kanak2 jugak. Kalau datang ke booth aku, ada simple kuiz untuk kanak2 dan ada give away yang akan diberikan.

So, selama seminggu nih, aku akan kebizian 'keje shift'.

Seronok?

Ntah la.

Berdebar2 jek nih.

Pestaim wat keje luar. New experience for me!!

Harap2 xde apa yang berlaku.
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 orang dah bebel:

n0n0n 11/10/11  

hahahahaha....aku nk jd kekanak tu bleh?dpt hadiah tak kalo aku jwb betui?

tentangseseorang 12/10/11  

saya kanak2. jadi saya boleh jawab kuiz ye auntie?

tipahvogue 15/10/11  

Koang dah akil baligh ke belum?

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP