Sunday, October 9, 2011

Kebizian!!

Minggu lepas bizi gi jenjalan ke Bandung.

Minggu ni bizi dengan ICBG.

Minggu depan nak ke Sg. Petani plak.

Minggu lagi satu bz Inter-DG Bowling.

Giler penuh jadual setiap minggu.

Tapi best bila bz nih! Tadek la hidup aku busan sangat, kan?

Yay!!!

Published with Blogger-droid v1.7.4

5 orang dah bebel:

Galaxy 11/10/11  

hg nk dtg sungai petani ka?roger la aku....leh aku blanje minum nnt....btw jenguk2 la blog aku baru wat ni....freelance je...hehehehe

http://galaxies-holidays.blogspot.com/2011/10/bersama-artis.html

tipahvogue 15/10/11  

Awat aku x nampak batang idong hang nih?

Galaxy 16/10/11  

adeh....aku bizi sket la sehari dua ni....hari ni shift pukul brapa?

tipahvogue 20/10/11  

Sudeh la ko. Aku turun sp pon x mai tegoq. Huh!!

Galaxy 23/10/11  

adeh....jgn r mrh aku...sory k...t len kali r jmpe ye....

About This Blog

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP