Monday, March 5, 2012

Cepat sembuh ye mak...

Selalu ceni!!!

Selalu bila aku dah lama x tipon mak, time tu jugak la mak x sihat. Terasa derhaka btoi anak mak soang nih!!! Tak pernah ambil berat tentang kesihatan mak.

Dan sekarang, rasa bersalah menggunung menyesak dada. Hadoih!!!

Dah la dalam kondisi sangat tak tenang dan tenteram, bila dapat khabar mak pulak tak sihat, semangat yang cuma diparas 'nyawa2 ikan', terasa terus direnggut pergi. Isk!!

Mak, Aemiey minta maaf!!! Minta maaf sangat2!!! Aemiey tak sengaja!! Aemiey memang anak yang degil kan mak? Terlalu menurut kata hati. Tak pernah endahkan orang lain, termasuk mak!!! Huwaaaaaaaaa!!!!

Rasa macam nak terbang balik ke kampung malam ni jugak, nak tengok mak, nak jaga mak sampai mak sihat sepenuhnya. Susah hatinya!!!

Tapi kerja macam mana lak? Kerja banyak menunggu kat opis nun!!! Kalau amek cuti, sian plak kat opismet yang lain!! Hurmmm...

Mak cepat sembuh ye!!! Aemiey akan doakan untuk mak!!! Aemiey akan cari jalan jugak untuk cuba balik weekend ni, Insya Allah!!!!

Ya Allah, Kau permudahkanlah segala urusanku!! 

:'(

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 orang dah bebel:

slay 5/3/12  
This comment has been removed by the author.
blog-tips-kurus 6/3/12  

berusahalah mana yg mampu. semoga ibu cepat sembuh & ceria. :-)

About This Blog

Follow by Email

Komen terkini

Get widget here

  © Blogger template 'Tranquility' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP